MS Windows
briani 27239
Stifinder - mappe-visning er blank
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-01-03 12:49

Jeg har lige installeret windows (igen) og der er opstået et meget
underligt problem.
Når jeg åbner stifinder får jeg, istedet for mappe-delen, bare en grå
flade. Hvis jeg beder den have "søgning" eller "oversigt" istedet for
virker disse fint. Hvis jeg så igen beder om mappe-visning sker der
blot intet - den tidligere visning bliver der.

Nogen løsninger så min stifinder kan komme til at virke ?

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...

Fra : Nielsen

Dato : 17-01-03 17:53

"Henrik Stidsen" wrote
> [...]
> blot intet - den tidligere visning bliver der.
>
> Nogen løsninger så min stifinder kan komme til at virke ?

skyldes en fejl i IE 6.0 komponent, geninstaller/reparer IE 6

/Morten

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-01-03 18:06

"Nielsen" <mni@fjernesit.dk> wrote in news:b09ccr$p82$1@news.net.uni-
c.dk

> skyldes en fejl i IE 6.0 komponent, geninstaller/reparer IE 6

Det prøver jeg så at gøre - vender tilbage med en "rapport".

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-01-03 18:18

Henrik Stidsen <idontwantnospam@hs235.dk> wrote in

> Det prøver jeg så at gøre - vender tilbage med en "rapport".

Og det virkede - tusind tak!

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...