Gaver
Fra : Winston Smith

Dato : 17-01-03 11:56

Jeg har planer om at købe en drille / had / elske gave til min
kærestes fødselsdag. Så jeg havde tænkt: et ugedage's trussesæt, e.g.
mandag, tirsdag, ..., eller en Hello-Kitty vibrator. Nogle der ved
hvor man kan købe sådan noget, eller har nogle lignede ideer?

Winston Smith

Fra : Knogle

Dato : 19-01-03 03:27

Tjek www.lust.dk - de har alt, stortset.