Hans Frandsen 1718 Everdrup
Fra : Hans Lund

Dato : 17-01-03 11:30

Er der nogen der kender Hans Frandsen (Skiotte) Han er døbt 30/1-1718 i
Everdrup
Født i Stavnstrup
Hvad hed hans Kone?

Hans

Fra : Carlslund

Dato : 17-01-03 17:08

"Hans Lund" skrev d. 17-01-03 11:30 dette indlæg :
> Er der nogen der kender Hans Frandsen (Skiotte) Han er døbt 30/1-1718
> [...]

Jeg har en Hans Frantzen på min anetavle. Ham her er godt nok født i
1778 i Ørslev , Bårse herrede. Så det er jo ikke samme person, men da
jeg har slægt i Everdrup som netop har slægtsnavnet Frandsen/frantzen så
kunne der måske være en sammenhæng et sted.

Jeg er desværre ophængt i hele uge 4, hvis du sender svar til mig, men
jeg skriver gerne sammen igen i uge 5. Jeg kunne godt tænke mig lidt
flere informationer om din slægt i Everdrup.

Med venlig hilsen

Sanne B. Andersen

http://www.kandu.dk/