Mad Max IV: Fury Road er kommer på imdb!
Fra : Max

Dato : 17-01-03 11:13

men hvor sikkert er det at den bliver lavet ?
maj 2003 starter de, så det er jo lige om lidt!

Mvh
Max

http://us.imdb.com/Title?0345292

Fra : Jeppe Møller

Dato : 17-01-03 12:24

Det bliver stort (større end Rollerball!! og mon ikke det er rimelig
sikekrt at den bliver lavet?!
Jeg hev mig igennem trilogien fornyligt- et dejligt gensyn. Selv sagen med
Tina Turner overraskede mig som bedre end jeg huskede den.
Mine forudindtagelser før som nu var, at Mad Max da ikke behøver nogen
rockstjerner for at føre sig frem!
The Roakwarrior: lækker lastbiljagt!
1'eren: uhhhh... den slutning- gives me the chills!
/JeppeM

Nogle gode bud på en B-films 'mean-mother-F*****' der kan indtage rollen som
bad guy i MM4?

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 17-01-03 15:51

> Nogle gode bud på en B-films 'mean-mother-F*****' der kan indtage rollen
som
> bad guy i MM4?

Lad os nu se om de kan holde den "nede" på niveau som de andre og at det
ikke bliver en stor hollywood ting med Britney Spears og Vin Diesel eller
nogle andre "populære" sinker.

Peter