Disable onboard graffikkort ?
Fra : Lars & Jane

Dato : 17-01-03 11:08

Hejsa
Jeg sidder her med et mobo ( SIS 530 GA5Smm)
problemet er det onboardede 8mb graffikkort som kører elendigt
Jeg havde tænkt mig at sætte et større PCI gaffikkort i men
jeg kan i bios ikke disable det onboardede agpkort, kun vælge om jeg vil
køre 2-4-8mb.
nogen der kender dette kort,
eller en løsning.
håber i har et godt råd..
Mvh. Lars & Jane.

Fra : IJ

Dato : 17-01-03 17:23

Dit mobo er faktisk et Gigabyte GA5Smm. SIS 530 står for
det chipsæt, der er monteret på mobo.
Har du prøvet at sætte PCI/VGA Palette Snoop til Enabled?
Findes under Bios Features Setup.
http://ftp.gigabyte.com.tw/support/user_pdf/5smm_13_2_nov3099_b.pdf

IJ

Fra : H3nrik V!

Dato : 17-01-03 21:40

"IJ" <ibmj.remove_me@remove_me.stofanet.dk> wrote in message

> Har du prøvet at sætte PCI/VGA Palette Snoop til Enabled?

Det har da intet at gøre med disabling af onboard grafik? Det er en option,
jeg har haft på alle mine MoBo's siden det første med BX chipset. Men det
ødelægger da ikke noget at prøve...!

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...