MS Windows
briani 27239
XP windows stifinder opstart ?
Fra : kim

Dato : 17-01-03 10:53

Hej.

Når jeg starter min stifinder op i Win XP, starter den hver gang i
biblioteket

C:\Documents and Settings\kim\Dokumenter hvor jeg gerne ville at den
startede

op i " Denne Computer " , så jeg får bedre overblik samt bedre mulighed for
at

surfe på alle mine harddiske.

Kan en venlig person her fortælle mig hvordan jeg får den til det ?

Mvh Kim

Fra : ha

Dato : 17-01-03 13:08

> op i " Denne Computer " , så jeg får bedre overblik samt bedre
> mulighed for at

Hvorfor så ikke bare bruge denne computer i stedet for?

> Kan en venlig person her fortælle mig hvordan jeg får den til det ?

Hvis du opretter en ny genvej, og indsætter:

%SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,C:\

så startes stifinder på C. Hvis du vil ændre til anden disk,
ændrer du blot drevbogstavet.

mvh
ha

Fra : kim

Dato : 17-01-03 16:08

"ha" <not-me@dot.com> skrev i en meddelelse
> Hvorfor så ikke bare bruge denne computer i stedet for?

Vane-menneske du ved... jeg har brugt Win 98 i så mange år at jeg
er blevet afhængig at måden Stifinder ser ud på... :)

> Hvis du opretter en ny genvej, og indsætter:
>
> %SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,C:\
>
> så startes stifinder på C. Hvis du vil ændre til anden disk,
> ændrer du blot drevbogstavet.

Hey ha, det er næsten lige præcis det look jer er ude efter...
Ved du også hvordan for man den til at starte op på " Denne Computer "
så er den helt hjemme ?

Mvh Kim

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-01-03 15:38

Så brug "Start | Denne Computer" i stedet.

Fra : Noller

Dato : 17-01-03 16:49

Eller Windowstasten + E så starter du stifinder i denne computer.

Fra : kim

Dato : 17-01-03 18:55

"Noller" <Noller2@chicks.dk> skrev i en meddelelse
> Eller Windowstasten + E så starter du stifinder i denne computer.

Takker og bukker... Suveræn Genvej

Mvh Kim