SESSION unset problem
Fra : Kim Emax

Dato : 17-01-03 10:20

Hey

Når jeg unsetter en session variabel, så lader det til at den ikke bliver
unsettet, men sat som en string, istedet for NULL. Det giver nogle underlige
periodiske problemer. Er der andre, der har oplevet noget lignede og måske
har en løsning til det?

--
Kim Emax

Fra : Kim Emax

Dato : 17-01-03 10:47

"Kim Emax" wrote

> [...]
underlige
> periodiske problemer. Er der andre, der har oplevet noget lignede og måske

i andre tilfælde, så sletter unset($_SESSION['required_confirmdate']); ikke
session variablen., hvilket også giver problemer. Nogen, der oplever dette?
og har en løsning?

--
Kim Emax

Fra : Kim Emax

Dato : 17-01-03 10:57

"Kim Emax" wrote

> [...]
ikke
> session variablen., hvilket også giver problemer. Nogen, der oplever

hmm....

if($_SESSION['required_confirmdate']) {
$_SESSION['required_confirmdate'] = NULL;
print "sletter session";
}

giver ingenting, jeg kommer ikke ind i løkken, men værdien kan efterfølgende
bruges? Ved at fjerne if statementet, så datoen altid sættes til NULL, har
jeg løst denne del af problemet, men det er sgu da sort!?

--
Kim Emax

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 17-01-03 12:18

Kim Emax wrote:

> Når jeg unsetter en session variabel, så lader det til at den ikke bliver
> unsettet, men sat som en string, istedet for NULL.

Prøv med session_unregister()

http://dk.php.net/manual/en/function.session-unregister.php

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>