Hvad med en ekstern swf med lyd? som du fortæller via tell target om den
skal spille eller ej i den påglændende scene..
simpel kode?
"Jane Mark" <post@janemark.dk> skrev i en meddelelse
news:BA506A5E.2C30%post@janemark.dk...
> Jeg vil prøve og se om jeg kan finde ud af det...
>
> Tak for hjælpen
>
>
> "The FEAR makes us good"
>
> MVH
>
> Jane Mark
>
> ----------------------------------------
>
www.janemark.dk - under udarbejdelse...!
> ----------------------------------------
>
> >
> > Jeg kan ikke rigtig se hvordan du skal lave det hvis du ikke vil bruge
lidt
> > "indviklet" kode.
> > For du skal på en eller anden måde undgår at ramme det frame, hvor du
> > starter lyden, flere gange.
> > Du har sikkert frame 1 som det sted hvor lyden starter. Når du linker
> > tilbage til scene 2 fra scene 3 - kan du så linke til frame 2 i stedet.
> > gotoAndPlay(2, 2);
> > Så har du stadig det problem at hvis du linker fra 3 til 1 for du
problemer
> > hvis man løber igennem 1 til 2.
> > Ja så tror jeg kunne der er koden tilbage
> >
> > Hvis lyd nr. 1 ikke er startet - så start og fortæl at lyd nr. 1 er
startet
> > Før lyden starter skriver du.
> >
> > if(play1 =! true){
> > //gå til den frame hvor lyden starter
> > gotoAndPlay(???);
> > play1=true;
> > }else{
> > gotoAndPlay(???);
> > }
> >
> > ?? er den frame hvor lyden starter
> > ??? er den frame hvor lyden er startet
> >
> > Søren Bjerrum
> >
www.mijau.dk
> >
> > PS. Det er ikke så svært at indsætte en lyd med kode i strædet for
direkte
> > og det giver dig en meget bedre kontrol
> > s1=new Sound( myEmtyClip1);
> > s1.attachSound( "idName " );
> > s1.start(999);
> > idName sættes i symbol linkage properties i Library
> >
> >
> >
>