Hvordan laver jeg vandmærke
Fra : Dennis Schultz

Dato : 26-12-00 18:56

Jeg vil godt lave et vandmærke, som er på alle sider, men hvordan
gøres det? Det skal være et billed som fylder hele siden evt, men som
er "gennemsigtig".

--
MVH

Dennis

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-12-00 20:20

Det laver du i dit grafikprogram.
Ikke specielt anvendeligt som baggrund for hvad skal du se i det
"gennemsigtige"?

Fra : Erik Isager

Dato : 26-12-00 20:20

"Dennis Schultz" <joshva@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil godt lave et vandmærke, som er på alle sider, men hvordan
> gøres det? Det skal være et billed som fylder hele siden evt, men som
> [...]
Hej
Jeg er "lærling" men vover et bud !!
Gå sideegenskaber; vælg baggrund, indsæt billed og sæt hak ved vandmærke.
sådan gør jeg i FP 2000
--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-12-00 06:40

Det gør ikke baggrunden gennemsigtig men lader teksten scrolle uden at
baggrunden også scroller.