handsfree til 6210/6310
Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 16-01-03 23:56

Hej

Skulle et handsfree sæt hvor en 6210 passer i ikke også
virke til en 6310 ??
Jeg kører af og til i en MB S320 hvor der er holder
til telefonen indbygget i armlænet.
Det virkede med min 6210, men virker ikke med min 6310.
Er det holderen eller telefonen den er gal med ?

--
Morten Hansen
BMW 735i

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 17-01-03 09:24

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> til telefonen indbygget i armlænet.
> Det virkede med min 6210, men virker ikke med min 6310.
> Er det holderen eller telefonen den er gal med ?

Jeg har lige købt en rigtig dejlig 6310i og den virker fint i mit håndfri
sæt. Det er et originalt nokia der oprindeligt er købt til min 6210, så hvis
håndsættet stadig virker med din 6210 må det næsten være håndsættet. Det
skal dog siges at jeg kun bruger sættet til at tale i.

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore for mail

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 17-01-03 17:04

"Steen Holm Pedersen" <shp@works_at_dsidata.dk> wrote in message

> [...]
hvis
> håndsættet stadig virker med din 6210 må det næsten være håndsættet.

Altså et sæt der virker til 6210 skulle også du til 6310i kan jeg forstå.
Så må det være telefonen da 6210'eren virkede, men ikke 6310'eren.
(Har ikke 6210'eren mere så kan ikke teste )

--
Morten Hansen
BMW 735i

Fra : Hanne Hansen

Dato : 23-01-03 23:41

> [...]
> Så må det være telefonen da 6210'eren virkede, men ikke 6310'eren.
> (Har ikke 6210'eren mere så kan ikke teste )

Jeg har også problemer med mit håndfri sæt efter skift fra 6210 til 6310i.
Det virkede OK med 6210'eren, selvom man af og til skulle sætte den i nogle
gange, men med 6310i'eren er det helt tosset. Når jeg sætter den i, fungerer
den som håndfri i 8 sekunder og skifter derefter til normal profil i 5
sekunder - og dette skift fortsætter den med..... Håndfri 8 sek., normal 5
sek.
Det gør den fuldkommen ubrugelig at bruge, så jeg er meget interesseret,
hvis nogle har en løsning til dette problem.
Jeg læste et sted at nogle frekvenser netop skifter med dette interval, så
måske kan det have sammenhæng med det???

--
Regards
Hanne Hansen

-please remove nojunk_ from my mail address -

Fra : JMo.

Dato : 24-01-03 18:04

"Hanne Hansen" <nojunk_hkh40@hotmail.com> wrote in

> [...]
> derefter til normal profil i 5 sekunder - og dette skift fortsætter
> den med..... Håndfri 8 sek., normal 5 sek.

Er det et headset/bærbar håndfri du har disse problemer med??

Det lyder som et HDC-9 eller kompatibelt headset. Det vil netop give disse
fejl. Du skal have fat i et HDC-9P eller kompatibelt headset.

Fra : Hanne Hansen

Dato : 24-01-03 23:58

> Er det et headset/bærbar håndfri du har disse problemer med??
>
> Det lyder som et HDC-9 eller kompatibelt headset. Det vil netop give disse
> fejl. Du skal have fat i et HDC-9P eller kompatibelt headset.

Det er et uoriginalt car kit til Nokia 5100/6100 serien. Mener, det er
dette:
http://shop.store.yahoo.com/ewahba/10455.html

Der står godt nok ikke hverken 6210 eller 6310i, men jeg har fået at vide,
at det burde virke til begge modeller og det virkede også OK til 6210.

Fra : JMo.

Dato : 26-01-03 19:45

> [...]
>
> Der står godt nok ikke hverken 6210 eller 6310i, men jeg har fået at
> vide, at det burde virke til begge modeller og det virkede også OK til

CCM Navigator / Pama Plug'N'Go til 5110/6110/6150/6210 passer ikke til
6310(i).

Fra : Hanne Hansen

Dato : 26-01-03 20:27

> CCM Navigator / Pama Plug'N'Go til 5110/6110/6150/6210 passer ikke til
> 6310(i).

Øv! Hvad skal man så købe?
Tænkte ellers, at man kunne få det til at virke på en eller anden
måde....det virker jo 66% af tiden *S* men i virkeligheden kan det jo ikke
rigtigt bruges til noget......