Gammelt spil
Fra : ReeBuz

Dato : 16-01-03 23:26

Hej

Nogen der kan huske titlen på et gammelt spil hvor man styrer en figur rundt
i en bane og skal placere bomber der sprænger diverse ondsindede kryb væk???
Jeg mener at ordet "bomb" indgår i titlen, og har søgt på en masse
freewaresites, men kan ikke komme på navnet. En URL til evt. download vil
også være velkommen...

PFT
Patrick

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 16-01-03 23:39

ReeBuz wrote:

> Hej

Hej Patrick

> [...]
> Jeg mener at ordet "bomb" indgår i titlen, og har søgt på en masse
> freewaresites, men kan ikke komme på navnet.

Du tænker sikkert på Bomberman

>En URL til evt. download vil
> også være velkommen...

Sådan én kan jeg ikke hjælpe med.

Happy hunting.

> PFT
> Patrick

Mvh. Jacob.

Fra : Seth

Dato : 16-01-03 23:54

"ReeBuz" <psg@FJERNESget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg mener at ordet "bomb" indgår i titlen, og har søgt på en masse
> freewaresites, men kan ikke komme på navnet. En URL til evt. download vil

Bomb Jack?

Mvh

Bo

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-01-03 10:03

"Seth" <crow_104@hotmail.com> mumbled something in news:3e2737f9$0$231
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Bomb Jack?
>
> Mvh
>
> Bo

Det var ogsp umiddelbart min første tanke. Det var nu et fantastisk spil !

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : Martin Moeller

Dato : 17-01-03 00:21

ReeBuz.skrev:

> [...]
> Jeg mener at ordet "bomb" indgår i titlen, og har søgt på en masse
> freewaresites, men kan ikke komme på navnet. En URL til evt. download vil

Du mener nok Atomic Bomberman.

--
Mvh. Martin Møller
"Ingen har nogensinde stillet spørgsmålstegn ved det faktum, at alle kvinder

Fra : Mato

Dato : 17-01-03 00:37

> [...]
> Jeg mener at ordet "bomb" indgår i titlen, og har søgt på en masse
> freewaresites, men kan ikke komme på navnet. En URL til evt. download vil

det er jo Bomberman

Mvh Mato

Fra : Morten Pedersen

Dato : 17-01-03 01:41

Nej nej nej, Atomic bomberman er den nye version

Fra : SonofonoS

Dato : 17-01-03 09:57

> [...]
> Jeg mener at ordet "bomb" indgår i titlen, og har søgt på en masse
> freewaresites, men kan ikke komme på navnet. En URL til evt. download vil

Mon ikke det er det her du leder efter:

http://www.the-underdogs.org/game.php?name=Dynablaster

SonofonoS

Fra : Morten Tórsson

Dato : 18-01-03 22:48

ReeBuz wrote:
> [...]
> har søgt på en masse freewaresites, men kan ikke komme på navnet. En
> URL til evt. download vil også være velkommen...

Atomic Bomberman ?

Fra : JtM

Dato : 28-01-03 16:48

Det er Dynablaster.