[DVD] Hvilken version af FOTR?
Fra : H3nrik V!

Dato : 16-01-03 23:26

Hej gruppe!

Jeg har lige solgt min non-special edition af FOTR for en 100-lap (var det
for billigt?) For at kunne gi' mig selv en undskyldning for at købe den
lange version. Men hvordan er det - hvor mange forskellige versioner er der,
og hvilken bør man købe - og om muligt - hvor i Danmark? Bogstøtter betyder
ikke det store for mig - skal bare ha' den version af filmen, hvor man får
mest film...!

/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Kong Kent

Dato : 16-01-03 23:36

> [...]
betyder
> ikke det store for mig - skal bare ha' den version af filmen, hvor man får

Hvis du "bare" skal have den 4-disk version der indeholder den lange version
af filmen, samt 2 skiver med ekstra-materiale, så er det denne udgivelse du
skal have fat i:

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?command=8946

Den kan med garanti fås billigere i div. A-Z, Bilka osv., for på Dvdoo.com
koster den 449,- og det er IMO for dyrt i dag.

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Morbid Angel

Dato : 17-01-03 02:47

On Thu, 16 Jan 2003 23:36:05 +0100, "Kong Kent"
<kongkentREMOVE@anarki.dk> wrote:

>Den kan med garanti fås billigere i div. A-Z, Bilka osv., for på Dvdoo.com
>koster den 449,- og det er IMO for dyrt i dag.

har selv købt den hos www.dvdpusheren.dk for 358,-
http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=2037&vare_id=202056

mvh

MA

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 16-01-03 23:42

> [...]
betyder
> ikke det store for mig - skal bare ha' den version af filmen, hvor man får

FOTR Extended Edition er en udgivelse af de allerallerbedste, filmen er
blevet bedre, ekstramaterialet er i topklasse, køb den, køb den, køb den!!
R2 udgaven er nøjagtig lige så fin som R1 (US) udgaven, plus at R2 har
danske undertekster på al ekstramaterialet (ingen tekster på R1 udgavens
ekstra). Har set boksen uden statuer til 450 dask mange steder, Føtex,
Fredgaard, etc., ved ikke om den fås billigere.

100 for bio-DVD'en er en ok pris, der har du ikke snydt hverken dig selv
eller køberen.

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 17-01-03 00:05

> Har set boksen uden statuer til 450 dask mange steder, Føtex,
> Fredgaard, etc., ved ikke om den fås billigere.

Det gør den, du kan købe den af mig for 300,- ubrudt og aldrig set

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : H3nrik V!

Dato : 17-01-03 00:20

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> wrote in message

> Det gør den, du kan købe den af mig for 300,- ubrudt og aldrig set

Hovsa - det er vist OT hér... :) Check din mailbox - der er jeg...!

Fra : Rune Zedeler

Dato : 17-01-03 00:36

"C. H. Engelbrecht" wrote:

> plus at R2 har danske undertekster på al ekstramateriale

såh? Hvodden finder man teksterne til kommentarsporene?

-Rune

Fra : Michael Skov

Dato : 17-01-03 11:34

vernerbo@do_not_spam_my_hotmail.com skriver:
> hvilken bør man købe

Det kommer an på om du har et sorrundanlæg og planlægger at se filmen på
det

Det er nemlig et lille problem med lyden på kode 2 DVDerne.
se
[ http://www.dvd.reviewer.co.uk/reviews/comments.asp?DiscIndex=2653
]http://www.dvd.reviewer.co.uk/reviews/comments.asp?DiscIndex=2653
og
[ http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Reviews.asp?ReviewID=2231
]http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Reviews.asp?ReviewID=2231
Jeg troede at det bare var hysterikse hi-fi nørder. Men selv mine
nedslidte DJ ører kan sku høre det.

just thout you should know

MU!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-01-03 12:10

On Fri, 17 Jan 2003 11:33:32 +0100, "Michael Skov" <mu@net.dialog.dk>
wrote:

> [...]
>]http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Reviews.asp?ReviewID=2231
>Jeg troede at det bare var hysterikse hi-fi nørder. Men selv mine

Well jeg kan ikke høre det på hverken 5.1 eller med DTS.
Er det alle R2, jeg har den med dansk tekst.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Michael Skov

Dato : 17-01-03 13:14

morten@NOSPAMbowman.dk skriver:
>Well jeg kan ikke høre det på hverken 5.1 eller med DTS.
>Er det alle R2, jeg har den med dansk tekst.

Det er alle R2 og du burde kunne høre det hvis du sammenligner med en R1
udgave.
Men kan du ikke høre det så er du jo ok
jeg kan ikke undgå at høre det og det pisser mig af de laver en sådan
sjuskefejl.
Men pyt DVD sættet er sku alle pengene værd selv om der er de små fejl.
og der er jo engang rart med danske tekster

MU!