MS Windows
briani 27239
XP mediaplayer
Fra : plh

Dato : 16-01-03 23:23

Jeg har fået XP, og det er dejligt, men den mediaplayer er bare alt for
meget for meget !!

Da jeg mødte den i Millenium kunne jeg slå flimmershowet fra, og jeg kunne
slå digital ledningsløs* cd-afspilning fra.

Er der nogen der har fundet stederne?

Per

* Ledningsløs: Windows bruger en masse kraft på at aflæse musik-cd´er
digital i stedet for bare at bruge audioledningen mellem cd-romdrevet og
bund/lyskortet.

Fra : Madsen

Dato : 16-01-03 23:59

plh skrev:

> Jeg har fået XP, og det er dejligt, men den mediaplayer er bare
> alt for meget for meget !!

Så brug den gamle. Start > Kør: Mplayer2

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 17-01-03 02:23

plh skrev:

> Da jeg mødte den i Millenium kunne jeg slå flimmershowet fra, og
> jeg kunne slå digital ledningsløs* cd-afspilning fra.
>
> Er der nogen der har fundet stederne?

Det fik jeg vist ikke svaret på i første omgang, men flimmershowet
kan du slå fra inde i View > Visualizations > No Visualizations.

Digital afspilning slår du fra inde i Tools > Options > Devices hvor
du markerer drev og vælger Properties og så flueben i Analog i stedet
for Digital.

Madsen.

Fra : plh

Dato : 17-01-03 09:48

"Madsen" :

> flimmershowet
> kan du slå fra inde i View > Visualizations > No Visualizations.

Ja, det hjalp. Jeg fik osse sat cd-drevet til at spille analogt, men cd´en
farer stadig af sted med en støjende masse omdrejninger?

Jeg fandt også mplayer2, og den er faktisk identisk med den jeg kunne få i
den nye ved at bede om en "classic"

Tak -\_/- Per

Fra : Madsen

Dato : 17-01-03 16:52

plh skrev:

> Jeg fik osse sat cd-drevet til at spille analogt, men cd´en farer
> stadig af sted med en støjende masse omdrejninger?

Det forstår jeg så ikke. Et syg cd-drev måske?

> Jeg fandt også mplayer2, og den er faktisk identisk med den jeg
> kunne få i den nye ved at bede om en "classic"

Aha. Det var jeg ikke klar over, men det er ikke samme version.
Mplayer2 er den gamle 6.4.09.1125.

Madsen.