Skærme
Fijala 3554
Driver til bærbar
Fra : M. Roed-Sørensen

Dato : 16-01-03 23:10

Jeg har formateret min bærbar PC, og installeret Win95 igen på den, billedet
fylder nu ikke skærmen ud, hvis jeg sætter skærmopløsningen op til 800 x 600
går den i sort, jeg kan kun have 640 x 480. Er det en ny driver jeg skal
have og hvor henter jeg den ?

Skærmkortet er: Chips & Tech Super VGA
Skærmen er Laptop Display Panel

Fra : Kristian Dorland

Dato : 17-01-03 11:23

"M. Roed-Sørensen" <meroed@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
600
> går den i sort, jeg kan kun have 640 x 480. Er det en ny driver jeg skal

Det er i hvertfald et forsøg værd at prøve med en ny driver. Jeg har ikke
lige umiddelbart hørt om det chipset før, men lidt søgning på google gav mig
disse links:

http://www.tme-inc.com/support/drivers.asp
http://www.asiliant.com/driver.htm
http://www.intel.com/design/software/drivers/platform/

Hvis du ligger inde med en kopi af Windows 98, kunne du jo også prøve den.
Og hvilket mærke er din bærbare for øvrigt? Der kunne jo være hjælp at hente
fra producentens website.

mvh
Kristian

Fra : M. Roed-Sørensen