Eheim Spandpumpe sælges.
Fra : Jimmi Engmann

Dato : 16-01-03 22:54

Hejsa...

Jeg har en Eheim 2215 spandpumpe til salg. Pumper 620 L/T. Er i perfekt
stand. Virker 100%. Komplet med slanger og filtervat. Grunden til salg er at
den bare ligger og samler støv, Og selvfølgelig fordi jeg ikke har brug for
2 stk.

Sælges for 400 kr. hvilket jeg syntes er en fair pris at forlange for den.

Mail mig hvis det har interesse..

Venligst/Regards.
Jimmi
mercyful@stofanet.dk