Kan man se følgende på T65
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 16-01-03 22:34

Hej

Kan man ved hjælp af en kode se hvornår telefonen (T65) første gang er taget
ibrug

Gerne andre "hemmelige" koder

Findes der overhovedet ikke løse cover's / glas til T65

Opgradering af software, kan man det selv eller, hvem kan udføre dette
(pris). Min hedder ver. R3A010

mvh Johnny Haugaard

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-01-03 23:30

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> wrote in news:b078gc$q3j$1@sunsite.dk:

> Findes der overhovedet ikke løse cover's / glas til T65

http://www.gsmsquare.com/order_online.htm#T65%20Cover

Jo, men de er ikke originale, men nogle pænt gode kopier af originalen.
:)

Har dog ikke selv handlet der, man har fra to andre hørt at de er helt
fine at handle hos.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 16-01-03 23:48

Hej igen

Syntes nu ikke lige jeg kan se at de har covers til T65

mvh Johnny Haugaard

Fra : Bo Larsen

Dato : 17-01-03 10:30

Johnny Haugaard wrote:
> Hej igen
>
> Syntes nu ikke lige jeg kan se at de har covers til T65
>
> mvh Johnny Haugaard

Jow-jow! Du skal bare scrolle godt ned af siden. (over halvt ned)
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 17-01-03 13:00

> Hej igen
>
> Syntes nu ikke lige jeg kan se at de har covers til T65

Der er link til dem både midt på siden og allerøverst i den lange liste
af links. Du kan eventuelt bruge Ctrl+F for at søge på siden (hvis du
sidder i en Engelsk version af Windows og bruger IE). Hvis det er en
Dansk Windows hedder den vist Ctrl+B.

Der er 3 forskellige covers - så der er ikke voldsomt mange at vælge
mellem, men de er der .

Mvh.
Flemming

Fra : JMo.

Dato : 16-01-03 23:51

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> wrote in news:b078gc$q3j$1@sunsite.dk:

> Opgradering af software, kan man det selv eller, hvem kan udføre dette
> (pris). Min hedder ver. R3A010

www.sonyericsson.com/dk --> forhandlere --> indtast postnr, og sæt kryds i
"kun forhandlere med service point"

Gratis under garantien.

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 17-01-03 07:12

> Findes der overhovedet ikke løse cover's / glas til T65
Jo da. Skriv en mail til Per Sørensen.
Han kan skaffe de originale Ericsson covers, og også sætte dem på for dig
hvis ikke selv du har lyst til at forsøge. (Han er også billig)

Her er hans adresse.

Email : djubi@djubi.dk

Med Venlig Hilsen

Søren Jørgensen
www.smukkeagner.dk

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 17-01-03 12:25

okay det lyder godt, har dog også fundet dem på den omtalte side.

Men jeg vil da kontakte djubi og høre om prisen.

de er vel til at skifte selv, hvis man bare finder en nøgle der passer til
skruehuller eller er det mere langhåret.

mvh Johnny

Fra : Flemming Joensson

Dato : 17-01-03 13:05

"Søren Jørgensen" <soeren@smukkeagner.dk> wrote in

> Jo da. Skriv en mail til Per Sørensen.
> Han kan skaffe de originale Ericsson covers, og også sætte dem på
> for dig hvis ikke selv du har lyst til at forsøge. (Han er også
> billig)

Tror ikke du skal regne med de er originale - Den Ericsson-medarbejder
jeg kender i Sverige påstår i hvert fald de ikke sælges i løs vægt. (Ja
han arbejder på et Svensk mobil-service værksted - og ikke i en eller
anden netværksafdeling der ikke ved noget om mobiltelefoner

Djubi bruger nok snarere samme sted som jeg linkede til. Deres covers
er ikke originale, men derimod ekstremt vellignende kopiprodukter,
hvorpå der står Ericsson de rigtige steder osv. :)

Flemming

Fra : JMo.

Dato : 17-01-03 17:40

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> [...]
> han arbejder på et Svensk mobil-service værksted - og ikke i en eller
> anden netværksafdeling der ikke ved noget om mobiltelefoner

Originalt eller ikke originalt - det kan tit være en strid om ord nærmere
end produkter når man taler reservedele.

Det er de færreste mobilproducenter der laver alle stumperne selv - de
køber dem hos diverse producenter, der ofte også sælger til 3.part. Så ofte
er produktet "originalt" rent produktmæssigt - men har aldrig været i
nærheden af producenten, og dermed ikke det man normalt forstår ved et
originalt produkt.