MOHAA Spearhead
Fra : Jacob Frejlev Jensen

Dato : 16-01-03 22:27

har lige fået Mohaa Spearhead fra sharereactor

men når jeg laver en setup siger den bare kan ikke finde:
Medal of honor allied assault spearhead_code.exe

hvad gør jeg nu?????

Fra : klander

Dato : 16-01-03 22:48

"Jacob Frejlev Jensen" <frejlev@pc.dk> skrev i en meddelelse
> har lige fået Mohaa Spearhead fra sharereactor
>
> men når jeg laver en setup siger den bare kan ikke finde:
> Medal of honor allied assault spearhead_code.exe
>
> hvad gør jeg nu?????

Du går sørme ud og køber spillet, hvis du vil have det
Sådan går det når man er uærlig

Kurt

Fra : kennybear

Dato : 20-01-03 20:13

"klander" skrev d. 16-01-03 22:48 dette indlæg :

> "Jacob Frejlev Jensen" <frejlev@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du går sørme ud og køber spillet, hvis du vil have det
> Sådan går det når man er uærlig
>
> Kurt

Jeg er enig med Kurt, der er ikke noget spil der er så godt at man ikke
kan vente
1-2 måneder mere med at købe det til en billigere pris, udsalg f.eks.
Har selv ventet
længe på at købe Max Payne til en billigere penge, og fandt det hos B.O.
Bøger i Rødovre
til 99 kroner. Så købte spil må betragtes som de bedste (og mest
velfungerende)

Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : BadBack

Dato : 16-01-03 23:01

"Jacob Frejlev Jensen" <frejlev@pc.dk> wrote in news:3e2723bd$0$246
> [...]

> men når jeg laver en setup siger den bare kan ikke finde:
> Medal of honor allied assault spearhead_code.exe

Køber spillet din tyv!

Fra : Erik Dan

Dato : 16-01-03 23:04

"Jacob Frejlev Jensen" <frejlev@pc.dk> wrote in message
> [...]
>
> men når jeg laver en setup siger den bare kan ikke finde:
> Medal of honor allied assault spearhead_code.exe

Spørg i alt.dk.warez , der vil du ikke blive blændet af lyset fra folks
glorier.

/ Dan

Fra : BadBack

Dato : 16-01-03 23:11

"Erik Dan" <hehe@mail.dk> wrote in news:3e272c55$0$83829
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Spørg i alt.dk.warez , der vil du ikke blive blændet af lyset fra folks
> glorier.

Please dont cry!

Fra : P N

Dato : 17-01-03 00:42

On Thu, 16 Jan 2003 22:27:27 +0100, "Jacob Frejlev Jensen"
<frejlev@pc.dk> wrote:

>har lige fået Mohaa Spearhead fra sharereactor
>
>men når jeg laver en setup siger den bare kan ikke finde:
>Medal of honor allied assault spearhead_code.exe
>
>hvad gør jeg nu?????

Du kan kun installere Spearhead hvis du har MOHAA
i forvejen. Speadhead er en addon.

Og så er købte spil generelt lidt nemmere at installere