Re: Amatyst er blevet
Fra : Louise Viborg

Dato : 16-01-03 22:08

> Århhhh Louise
>
> Det er altså fejt, manner hvor er han en flot fyr, hvis jeg
> var dig ville jeg være revnefærdig af stolthed, nu er jeg
> mig, så jeg er bare misundelig (vil nu gå hen og SLÅ mig)

L: Tænkte nok at jeg sku ha sat kode på så du ik ku se dem *G* Men det
var jo hende der "fornuftige Marianne", ik *G*

Jeg glæder mig bare vildt til at se ham på udstillingen i Vejle

Knus fra Louise
Katteri Shuno Zahra
www.shunozahra.dk

Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-01-03 04:48

hehe...der er da vidst gået et eller andet galt her *G*

Venligst, Louise

Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar