dansk europop
Fra : Susanne & Esben

Dato : 16-01-03 21:49

hej

hvad hed den danske europopgruppe der havde et mindre hit med et nummer der
handlede om en "tamaguchi" (det der japanske elektronik kæledyr"
det var ikke aqua og heller ikke dem der hed hit´n hide

på forhånd tak
Esben Jensen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-01-03 22:07

Susanne & Esben wrote:

> [...]
> handlede om en "tamaguchi" (det der japanske elektronik kæledyr"
> det var ikke aqua og heller ikke dem der hed hit´n hide

Nummeret hed "Together Forever (Tamagotchi)" og var med Daze.
De eksisterer vist (besynderligt nok) endnu. Der er ihvertfald liv i
www.daze.dk

/Robert

Fra : Susanne & Esben

Dato : 16-01-03 22:16

det var lige præcis det jeg ledte efter
tak

Esben

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 16-01-03 22:20

Således skrev "Susanne & Esben" <essus@stofanet.dk> i dk.kultur.musik
Thu, 16 Jan 2003 21:48:56 +0100:

>hvad hed den danske europopgruppe der havde et mindre hit med et nummer der
>handlede om en "tamaguchi" (det der japanske elektronik kæledyr"
>det var ikke aqua og heller ikke dem der hed hit´n hide

Daze.

<http://www.daze.dk/>

Og nummeret hedder "Together forvever"

Mere eurodance kan findes her
<http://www.bitmachine.com/euro/archive.html>

Og så vil jeg ønske dig en fortsat elendig aften, for min er ihvert
fald lige blevet ødelagt, nu hvor jeg har den melodi kørende i
baghovedet....

Argh...must...make...it...stop...

Hvor er min skruetrækker..?

Knud
--
Recedite, plebes! Gero rem imperialem!

Fra : Robert Piil

Dato : 16-01-03 22:22

On Thu, 16 Jan 2003 22:19:41 +0100, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk>
wrote:

>Argh...must...make...it...stop...

Et middel der aldrig slår fejl. Nyn temaet fra Indiana Jones nogle
gange, så vil jeg næsten garantere dig, at du har glemt den anden
melodi.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 16-01-03 22:57

Således skrev Robert Piil <piil@nospam.dk> i dk.kultur.musik Thu, 16
Jan 2003 22:22:21 +0100:

>Et middel der aldrig slår fejl. Nyn temaet fra Indiana Jones nogle
>gange, så vil jeg næsten garantere dig, at du har glemt den anden
>melodi.

Jeg kom, efter at have sendt det foregående indlæg, til at tænke på
hele det der med ørehængere, så kom jeg til at tænke på Bros med "When
will I be famous", så Kelly og Nelly med hvad den nu hedder og så
besluttede jeg mig for, at hvis jeg skal gå fra forstanden i aften, så
kan jeg lige så godt gøre det ordentligt.

Så nu kører jeg Teentown.

<duh-duh-duh-duuh>

Knud
--
On the other hand, you have different fingers

Fra : Robert Piil

Dato : 16-01-03 23:10

On Thu, 16 Jan 2003 22:57:07 +0100, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk>
wrote:

> [...]
>besluttede jeg mig for, at hvis jeg skal gå fra forstanden i aften, så
>kan jeg lige så godt gøre det ordentligt.

Man bliver først for alvor sindsyg af den, når man selv prøver at
spille skidtet. Jeg var nu også lidt uheldig i min timing.

Først fandt jeg den på noder, og lyttede til Weather Report-versionen
(på Heavy Weather, ikke 8:30). Da jeg tilnærmelsesvis (hvem kan håbe
på mere) havde lært den, faldt jeg over noget bootleg-værk af Jaco's
(Live in New York, diverse volumes), hvor han til tider er oppe
omkring dobbelt tempo, og i hvert fald spiller hurtigt nok til at
sætte Hiriam Bullock af. Den fik jeg også til at virke nogenlunde. Så
kom Marcus Miller med sit "The Sun Don't Lie"-album, hvor han slapper
lortet - det blev aldrig godt herhjemme. Endelig skulle Doky-drengen
også lige spille den på kontrabas, men det instrument har alle dage
kun været noget for folk, som ikke kan spille rigtig bas!

Nå, jeg er stået af ræset, og lader superbassister være
superbassister, og finder kun en sjælden gang imellem et Jaco-rif frem
og lærer lidt lir. På den måde er det - igen kun tilnærmelsesvis, hvem
kan håbe på mere - lykkedes mig at bevare min mentale sundhed.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-01-03 22:23

Knud Winckelmann wrote:

> Argh...must...make...it...stop...
>
> Hvor er min skruetrækker..?

Kirsten?? Er det dig?
Er du tilbage?

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 16-01-03 23:00

Således skrev Robert Eriksen <roe@adr.dk> i dk.kultur.musik Thu, 16
Jan 2003 22:23:11 +0100:

>Kirsten?? Er det dig?
>Er du tilbage?

Nej.

Men nu skræmmer den automagiske signatur-generator mig igen-igen

Fut.

Din i Kristus

Knud
--
How many times do I have to tell you that drilling holes in
your head will not relieve stress?