Nokia billigt?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-01-03 21:34

Hej

Hvem i Danmark sælger Nokia telefoner uden abonnement billigt?

Jeg skal snart have mig en Nokia 5100..

Men har ikke rigtigt set den nogen steder endnu.. og jeg vil nok ikke give
den fulde pris på 3000,-

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 16-01-03 22:11

Bjarke Hansen wrote:
> Men har ikke rigtigt set den nogen steder endnu.. og jeg vil nok ikke
> give den fulde pris på 3000,-

Hvordan søren vil du undgå det? Og telefonen bliver da slet ikke
billigere *uden* et selskabs tilskud!

\Mandal

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-01-03 22:19

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> wrote in message

> Hvordan søren vil du undgå det? Og telefonen bliver da slet ikke
> billigere *uden* et selskabs tilskud!

Tjaa, det kommer jo an på hvor meget selskabet der sælger telefonen vil have
for at sælge telefonen.... Og hvad deres indkøbspris er, samt hvad de vil
tage i avance......

Tele2shop har nuværende en pris på 2958 kroner.. telekæden har vist den på
3000.....

Det kunne fx være en firma i Danmark der inportere telefonerne billigt, og
solgte uden fordyrende mellemled....

Desuden giver teleselskaberne jo ikke rigtig noget specielt tilskud til
telefonerne længere...

Fra : JMo.

Dato : 16-01-03 23:47

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in

> Tele2shop har nuværende en pris på 2958 kroner.. telekæden har vist
> den på 3000.....

[..regne..regne..] Det virker ikke som nogen voldsom avance...

> Det kunne fx være en firma i Danmark der inportere telefonerne
> billigt, og solgte uden fordyrende mellemled....

Det plejer faktisk at gå den modsatte vej. Men nogle gange kan der da være
lidt at spare, men det er sjældent meget. Og da er det som regel kun på
lidt ældre modeller.