Hjælp til Helle ?
Fra : AEK

Dato : 16-01-03 20:22

Hejsa !

Da jeg kom hjem i dag, læste jeg det sørgelige om Mikkel.
Tårerne trillede, jeg blev så ked af det på Helle og kærestens vegne.

Jeg har ikke altid været enig med Helle og forstår hende ikke altid.
MEN dette er for meget, og det skærer mig i hjertet.
Jeg tager sq hatten af for, at har hendes katte været syge m.m., har hun
altid søgt dyrlæge - selvom penge ikke er det , hun har flest af.

Derfor vil jeg gerne bidrage med et beløb til hendes dyrlægeregning på 1.900
kr.
Håber, at andre vil bidrage med lidt også.

Helle, kan du ikke smide et kontonr. her eller i gruppen.
I morgen er min sidste dag på comper , kommer først på igen hen i næste uge.
Derfor vil jeg straks overføre til dig.

Som jeg skrev til dig privat tidligere i dag, Helle - det gør mig frygteligt
ondt på Jeres vegne.

Kæmpe trøstespind fra
Anya , Oscar, Tøsen & Tildemusen.

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-01-03 20:27

AEK wrote:
> Derfor vil jeg gerne bidrage med et beløb til hendes dyrlægeregning
> på 1.900 kr.
> Håber, at andre vil bidrage med lidt også.

hvor har du ret Anya...... det forslag bakker jeg op omkring.....
reelt set har jeg en forestilling om at Rita bør betale det som
skadeserstatning...... men hvis det ikke sker og synes jeg bestemt Helle i
denne situation har fortjent en håndsrækning...... et kontonummer vil gøre
det nemmere ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Helle

Dato : 16-01-03 20:33

"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote in message

> [...]
> denne situation har fortjent en håndsrækning...... et kontonummer vil gøre

HEJ!
Er I klar over hvor meget jeg tuder lige nu?? og det er jeres skyld!! *sss*
jeg er SÅ rørt....dels denne store opbakning og nu det her også!! Jeg ved
ikke hvor jeg skal gøre af mig selv...havde aldrig i mit liv forestillet mig
så voldsom opbakning! Det er helt vildt! Emil sidder og hyyyyyler her ved
siden af mig "Moar moar moar! Sig til de mennesker der inde i skærmen at de
er skide søde og dejlige!!" *ssss* og jeg kan KUN give ham ret.
At I vil hjælpe til dyrlægeregningen...jeg har simpelthen ikke ord for
det...det er så smukt..

KNUS Helle, Emil og Knud (kæresten)

Fra : Bente Jepsen

Dato : 16-01-03 20:41

Hej Helle.

Støtter helt op om Anyas indlæg, jeg synes bestemt også I har været nok
igennem.

Send et kontonr.

Knus
Bente

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 16-01-03 20:45

Hej

Jamen skrev Helle ikke de ikke kom til at betale noget ved dyrlægen ? eller
har jeg misforstået det, men bestemt en god ide
MVH
Gitte

Fra : Camilla Larsen

Dato : 16-01-03 20:50

On Thu, 16 Jan 2003 20:45:19 +0100, "Gitte S. Eriksen"
<dk.sacala(fjern-mig)@mail.dk> wrote:

> [...]
>

>Jamen skrev Helle ikke de ikke kom til at betale noget ved dyrlægen ? eller
>har jeg misforstået det, men bestemt en god ide

----klip--------
Aflivning, nogen af røngtenbillederne, kremering, obduktion og
øremærkning skulle jeg ikke betale

-----klip-----

--
Camilla

Fra : goofy

Dato : 16-01-03 21:05

Hej

Donation ydet

Steen & Sonja Vinbæk

Fra : Helle

Dato : 16-01-03 20:46

Jeg for hulen dog...jeg har ingen ord lige nu... *sssss*
Jeg har det lidt blandet med at sende et kontonummer for jeg vil jo ikke
nasse...
Men det er omvendt også svært at sige nej til så flot en hjælp og
opbakning!! *ss*

Men okay så:
Svendborg Sparekasse
Helle Nielsen
0815 0000375144

Jeg kunne give jer et kæmpe knus lige nu...

KNUS

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 16-01-03 20:51

Hej

Kunne se jeg have misforstået det *SS*, kunne se de havde fået noget af
behandlingen gratis , undskylder, det går nogen gange for stærkt *SS*

MVH
Gitte

Skal man skrive dit navn helle når man betaler ind på det nr ?

Fra : Helle

Dato : 16-01-03 20:56

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala(fjern-mig)@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> MVH
> Gitte
>

> Skal man skrive dit navn helle når man betaler ind på det nr ?

Hej Gitte
Vi betalte 1970 kr i alt - det ville nok have blevet 1500 kr ekstra hvis
ikke dyrehospitalet havde givet os nogen af pengene men som sagt: vi kom af
med 1970 kr.

Hvis nogen indbetaler et beløb, må I meget gerne lige skrive Jeres navn så
jeg ved hvem det er
Jeg skrev mit navn så I kunne dobbeltchekke med banken når I indbetaler.

Mvh Helle

Fra : Denise

Dato : 17-01-03 08:13

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Helle Nielsen
> 0815 0000375144
>
> Jeg kunne give jer et kæmpe knus lige nu...

Hej Helle
Støtter op om forslaget. Jeg synes som de andre at I har været igennem nok
med Mikkel, til også at skulle bekymre jer om penge til dyrlægeregningen. Så
jeg har doneret lidt håndøre.
Jeg tror nok, at når jeg engang i fremtiden skal have et par han-killinger,
har nemlig selv tænkt på MCO, så vil jeg skrive ind til gruppen og bede folk
sende mig en privat mail om de ved noget om pågældende linier og opdrætter,
for en sikkerheds skyld. Og så vil jeg love at holde det for mig selv, så
kan man _måske_ være heldig med, at dem der ved noget tør skrive det (måske
er jeg naiv). Hører man så noget negativt, kræver det selvfølgelig
ubetinget, at man holder det for sig selv, og så leder man bare videre et
andet sted.
Men der er heldigvis herinde et par MCO opdrættere, der ser ud til at være
åbne om deres eget opdræt, og det er jo dejligt
Jeg håber virkelig, at I får pengene retur for Mikkel, så I på et
tidspunkt, når der er faldet lidt ro, kan købe en ny legekammerat til Emil.
Hilsen Denise

Fra : Mette Rahm

Dato : 17-01-03 16:37

Kære Helle

Har læst din historie (helt fra du startede med at lede efter Mikkel ) -
og jeg er så ked af det der er sket :(
Der er ingen grund til at jeg rykker op i det hele igen - men når nu Rita
ikke kan tilbyde dig en anden hankilling håber jeg virkelig du får dine
penge igen.

Jeg har lige lavet en indbetaling til din dyrlægeregning - håber på at
"mange bække små" vil hjælpe jer

Kram Mette

---------
Gillian's Norske Skovkatte
Killinger ventes i Februar
Home: http://www.dk-gillian.dk
Mail: mbr@dk-gillian.dk

Fra : Leyna

Dato : 16-01-03 21:46

On Thu, 16 Jan 2003 20:21:57 +0100, "AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk>
wrote:

>Derfor vil jeg gerne bidrage med et beløb til hendes dyrlægeregning på 1.900
>kr.
>Håber, at andre vil bidrage med lidt også.

Og så bliver der sagt at vi "overfalder" hinanden herinde!!!
Dette er bare STORT! Desværre kan jeg ikke selv være med, da jeg selv
er så forgældet at det næsten gør ondt, men jeg glæder mig virkelig på
Helle's vegne. Det viser at der alligevel er omsorg mennesker imellem.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Jette

Dato : 16-01-03 23:42

"AEK" skrev:
> Derfor vil jeg gerne bidrage med et beløb til hendes dyrlægeregning på
1.900
> kr.
> Håber, at andre vil bidrage med lidt også.

Det er sgu et flot initiativ! Og sikke mange der vil være med ... jeg er
stum af beundring.

Lad dette være et bevis på at vi godt kan finde ud af at være uenige, og
alligevel være der for hinanden bagefter.
Denne gruppe er ikke tilnærmelsesvis så slem som nogen gerne vil gøre den
til....

Godt gået Anya og alle I andre superdejlige NG'ere

Mvh. Jette