Password på linksys router
Fra : **TwN**

Dato : 16-01-03 19:55

Hej gruppe,
Jeg har en Linksys router, med TDC adsl.....
problemet er så, at jeg ikke kan huske passwordet til firmwar'en!!
er der nogle der ved hvordan/om man kan resette/bypasse dette password?

**TwN**

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-01-03 20:10

"**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> problemet er så, at jeg ikke kan huske passwordet til firmwar'en!!
> er der nogle der ved hvordan/om man kan resette/bypasse dette password?

User, linksys

pass, admin

sådan er det må min Linksys i hverfald som default

Fra : **TwN**

Dato : 17-01-03 14:33

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> User, linksys
> pass, admin
> sådan er det må min Linksys i hverfald som default

problemet er bare at passwordet har været ændret i mellem-tiden....

**TwN**

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-01-03 16:35

"**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com> wrote in message
> problemet er bare at passwordet har været ændret i mellem-tiden....

Øhh, så tryk på reset

Så vender den tilbage til fabriks instilling.. også firmwaren

Fra : Jens

Dato : 16-01-03 20:12

"**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemet er så, at jeg ikke kan huske passwordet til firmwar'en!!
> er der nogle der ved hvordan/om man kan resette/bypasse dette password?

Kan du se nogle * istedet for passwordet ?

mvh Jens

Fra : **TwN**

Dato : 17-01-03 14:34

"Jens" <mkg2@jellingnet.dk> wrote in message

> Kan du se nogle * istedet for passwordet ?

Nej, det ville heller ikke være skide smart hvis jeg kunne....!
eller hvad?

**TwN**

Fra : Jens

Dato : 17-01-03 16:48

"**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jens" <mkg2@jellingnet.dk> wrote in message

> Nej, det ville heller ikke være skide smart hvis jeg kunne....!
> eller hvad?
Det kan man mange stedder og så er der programmer der kan vise hvad der står
under * erne
(eks outlook mail konti, hvis man ikke lige huker dem)
mvh Jens

Fra : **TwN**

Dato : 18-01-03 19:25

> Det kan man mange stedder og så er der programmer der kan vise hvad der
står
> under * erne
> (eks outlook mail konti, hvis man ikke lige huker dem)

Ja det jo rigtigt nok. men det jeg mente var, at så ville der jo ikke være
så meget sikkerhed mht. opsætningen af routeren...

Fra : Jens

Dato : 19-01-03 11:59

> "Jens" <mkg2@jellingnet.dk> wrote in message

> står
> >
> Ja det jo rigtigt nok. men det jeg mente var, at så ville der jo ikke være
> så meget sikkerhed mht. opsætningen af routeren...

Næ men det er der jo heller ikke i alt muligt andet der viser stjerner, det
var bare for at hjælpe dig hvis det kunne.
Men det kan det trick`s ikke så.

mvh Jens

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 17-01-03 01:59

Hold reset knappen inde ind til diag lampen holder op med at lyse.

mvh
Thomas

Fra : **TwN**

Dato : 17-01-03 14:34

"Thomas Strøm Larsen" <tholar30@hotmail.com> wrote:
> Hold reset knappen inde ind til diag lampen holder op med at lyse.

Tak, det prøver jeg