Wrestling!!
Fra : PowerMusic

Dato : 16-01-03 19:30

Hej Gruppe

Jeg har i mange år været wrestling fan og har endelig skaffet mig en
computer. Derfor kunne jeg godt bruge et forslag til et godt wrestling spil.

Det skal kunne køres af min nye puter.

Amitech Bærbar 4250
2,5 Ghz
512 MB DDR ram
64 MB grafik kort
40 Giga byte

Den skulle gerne kunne køre det hele da jeg har ofret 17999 for svinet. Hvis
i har forstand på det vil jeg gerne høre lidt om mit køb. God/dårlig
computer. Pengene værd. Sidst jeg købte en computer var den forældet efter
et år. Den kostede dog også kun 7000.
Håber på hjælp

Jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-03 19:37

"PowerMusic" <jeppe_n@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> i har forstand på det vil jeg gerne høre lidt om mit køb. God/dårlig
> computer. Pengene værd. Sidst jeg købte en computer var den forældet efter

Hvis du absolut har brug for, at kunne transportere din pc alle steder er
den da fin nok. Men hvis du vil bruge den som stationær og alligevel lader
den stå på dit skrivebord så havde jeg ikke ofret 18000kr. for dén pc.

En grundigt tanke du nok lige skulle have haft i baglommen var nemlig det
med forældelsen. En computer til 7000kr. kan hypigst opgraderes til "det
sidste nye" for ikke alt for mange penge ekstra. Desuden kan du så sælge,
motherboard, grafikkort, hdd osv fra den gamle. Så bliver det slet ikke så
dyrt at opgradere.

Det bliver meget svært at opgradere 'forholdsvis' billigt en bærbar. Men som
sagt, hvis du har brug for, at flytte rundt på din pc osv så er den vel fin
nok til dit behov.

Mvh
Benny
--
Spil over nettet med gode odds, livebetting og meget mere:
http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=146876

Fra : PowerMusic

Dato : 16-01-03 19:45

"Benny" <ingenemail> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=146876
> Drop DTT, over nettet er de bedste odds og den bedste service!

Jeg er universitetsstuderende så jeg skal have en bærbar.

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 17-01-03 19:44

> Jeg er universitetsstuderende så jeg skal have en bærbar.

Det er jeg også !!- men jeg har en stationær PC : AMD XP1800+, 512Mb P2100
ram, 69GB HD, Sapphire Radeon9500Pro... nypris i nov. 2001 15'600kr - den
kører perfekt og det eneste der er blevet opgraderet er grafikkortet (før
GF3Ti200)...
Men den stationære levere stadig flere FPS i ALLE spil end min kammi's
Notebook på P4 2.4Ghz, 64MB Radeon9000 mobile, 40GB HD som han købte for 1½
måned siden og gav knap 17'000kr for (kan ikke huske mærket).

Men jeg har da en lille Acer eXtensa 367T, på P1-200Mhz MMx, 80Mb-ram, 1mb
grafikkort og 2GB HD, som jeg bruger til at skrive på - det er købt brugt
til 2500kr...

Så for 18'000kr i PC'er har jeg både en stærk stationær og en god studie
bærbar PC som bare skal bruge til at skrive på...

Så kan du nok selv se om en ny bærbar til 17'999kr er en god investering
hvis man både skal spille alle de nyeste spil samt lave div. opgaver på.

Niels

PS - Nej kender ingen rigtig gode WWF spil til PC men til PS2 :)

Fra : Dopedog

Dato : 17-01-03 22:57

> [...]
> i har forstand på det vil jeg gerne høre lidt om mit køb. God/dårlig
> computer. Pengene værd. Sidst jeg købte en computer var den forældet efter

Desværre findes der ingen gode Wrestling spil til PC.

Det seneste, WWE RAW, er en konvertering fra X-Box versionen og det er et
.... ja skod spil ...

Køb en PS 2 og anskaf dig Smackdown 4 istedet for :)

-Ronnie

Fra : LazyJones

Dato : 18-01-03 16:44

From "PowerMusic" <jeppe_n@adslhome.dk> came:

>Hej Gruppe
>
>Jeg har i mange år været wrestling fan og har endelig skaffet mig en
>computer. Derfor kunne jeg godt bruge et forslag til et godt wrestling spil.

Din computer skulle nok kunne køre et godt wrestling spil. Hvis et sådant
fandtes til PC.
Som der allerede er nævnt i tråden, er dit bedste valg i øjeblikket at købe
"Smackdown: Shut Your Mouth" til PlayStation2.
Så er der til gengæld også underholdning til mange, mange timer.

/ Thomas Hejl Pilgaard | <lazyjones@tdcspace.ns.dk> \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Remove the ".ns" to mail me \ ¸_`\<,_