MS Windows
briani 27239
Taskmanager ikke i tray.. warum nicht?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-01-03 17:33

OS: XP Pro US, SP1

Uanset hvordan jeg forsøger at starte Taskmanager (CTRL+ALT+DEL -> Task
Manager, CTRL+SHIFT+Esc, Start -> Run -> Taskmgr.exe) så nægter den at
give mig det lille grønne "CPU-meter" i tray mere end maks 2 gange på 25
forsøg. Og det er hvad enten jeg starter i minimeret tilstand (via en
genvej) eller i normal tilstand.

Det er jo ret belastende da jeg gerne ville have det til at starte op
automatisk ved hver opstart.

Andre der har været ude for det samme og har en genial løsning?

Jeg har forsøgt at Google mig til noget brugbart men kan ikke rigtig
finde andet end sider der nærmest håner mig ved at fortælle hvor nemt
det er at få den lille grønne dims i tray ved hver opstart ;)
Og så et par 3. parts programmer der kan det samme. Men jeg vil nu helst
bruge taskmgr.exe

/Robert

Fra : Jens Petersen

Dato : 16-01-03 21:59

On Thu, 16 Jan 2003 17:32:40 +0100, Robert Eriksen <roe@adr.dk> wrote:

> [...]
>genvej) eller i normal tilstand.
>

>Andre der har været ude for det samme og har en genial løsning?

Da jeg installerede XP valgte jeg "klassisk layout" og havde samme
problem.

Når jeg vælger XP-layout er den der.

Men hvis explorer.exe er gået i fejl og jeg genstarter explorer uden
ar reboote maskinen, så mangler den lille grønne.

--
Jens

Please return stewardess to original upright position.

Fra : Leo.E

Dato : 17-01-03 07:32

Robert Eriksen <roe@adr.dk> wrote in message news:<3E26DEA8.F49D039F@adr.dk>...
> [...]
> det er at få den lille grønne dims i tray ved hver opstart ;)
> Og så et par 3. parts programmer der kan det samme. Men jeg vil nu helst

Hej
Alternativt kan du søge efter: taskmgr. og så trække den ud på
skrivebordet og derefter ned i systray, den kommer dog ikke helt ud
til højre.
Hilsen: Leo

Fra : Leo.E

Dato : 17-01-03 12:40

le01@post9.tele.dk (Leo.E) wrote in message news:<52381370.0301162232.5f462f40@posting.google.com>...

> [...]
> Alternativt kan du søge efter: taskmgr. og så trække den ud på
> skrivebordet og derefter ned i systray, den kommer dog ikke helt ud
jeg glemte at skrive at du skal i egenskaber i genvejen og ved
destination skal du skrive c:\windows/system32/taskmgr.exe
Leo