Skærme
Fijala 3554
Spørgsmål ang TfT
Fra : Michael

Dato : 16-01-03 17:23

Hejsa når jeg starter XP op kommer en meddelse på
skærmen Video mode not supportet, det er en Samsung 171sFladskærm hvad kan
der være galt
mvh Michael

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-01-03 23:57

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa når jeg starter XP op kommer en meddelse på
> skærmen Video mode not supportet, det er en Samsung 171sFladskærm hvad
kan
> der være galt

Hvis du lige har købt ny skærm og sat til i stedet for en CRT, så er det
nok din refreshrate der er for høj..... Start i fejlsikret tilstand og
fjern din gamle skærmdriver.... Genstart normalt og installer den nye
skærm. Hvis det ikke virker kan du afinstallere grafikkortet i
fejlsikker tilstand. Den er jeg sikker på virker.

- Martin

Fra : Michael

Dato : 17-01-03 09:18

Hej igen jeg købte ny computer sammen med skærmen
jeg har hentet ny driver til grafikkortet, hvordan er det nu man starter i
fejlsikker tilstand??, mvh Michael

Fra : Kristian Dorland

Dato : 17-01-03 11:13

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> wrote in message
> Hej igen jeg købte ny computer sammen med skærmen
> jeg har hentet ny driver til grafikkortet, hvordan er det nu man starter i
> fejlsikker tilstand??, mvh Michael

Du skal bare trykke F8 under opstart, lige efter bios-informationerne. Så
får du en tekst-menu med en masse muligheder. Så kan du eventuelt starte op
i vga-mode eller fejlsikret eller hvad det nu hedder :)

mvh
Kristian

Fra : Michael

Dato : 17-01-03 13:18