Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
så blev der bestilt kamera..
Fra : Steen Meldhede

Dato : 16-01-03 14:57

hej igen.
indrømmet,man fik lidt blod på tanden da jeg så billerder taget med canon
powershot A 200 iflg. tråden før.efter lidt søgen via inet.blev det til et
canon powershot A 40 + 1 stk 128 mb flashcard.prisen blev en smule højere
end jeg havde sagt,men håber at de er godt givet ud i den sidste
ende.erfaringer/gode råd med A 40 modtages meget gerne i denne tråd her da
jeg jo venter spændt til det ankommer med posten.håber det er et godt valg
som jeg ikke kommer til at fortryde.

--
mvh Steen Meldhede

Fra : KNL DtP

Dato : 16-01-03 16:07

"Steen Meldhede" <meldhede@(NOSPAM)mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> efter lidt søgen via inet.blev det til et
> canon powershot A 40 + 1 stk 128 mb flashcard

Du skulle også få dig et par genopladelige batterier. www.batterier.dk har en lader
(MW4798) og 2x2 2000 mAh NIMH genopladelige batterier (P6P) til en fornuftig pris.
Batterierne holder overraskende langt i A40'eren. Selv med LCD-displayet konstant
tændt og blitz på 50% af billederne holder de meget længe!

>håber det er et godt valg
> som jeg ikke kommer til at fortryde.

Jeg tror at du bli'r rigtigt glad for den

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-01-03 19:59

Steen Meldhede wrote:
> [...]
> tråd her da jeg jo venter spændt til det ankommer med
> posten.håber det er et godt valg som jeg ikke kommer til at

Det er jeg sikker på, ar du bliver glad for !

A40 har flere ekstra gode ting end A200 bl.a.
3x zoom, videoklip med lyd og flere
manuelle indstillingsmuligheder og lidt
andre "småting", som jeg absolut synes er
merprisen værd.

Som en anden nævner bør du overveje et par sæt
opladelige batterier - helst 2 sæt at skifte mellem
- og en oplader.

Jeg har så også ofret en kortlæser og et ekstra
128 mb CF-kort, så jeg har 2 af dem,

Held og lykke med kameraet !

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.