forsinket skrift i HTML
Fra : Morten

Dato : 16-01-03 13:19

Jeg kan ikke finde ud af hvordan man laver en forsinket skrift,
der kommer frem ca. 10 sekunder efter siden er loaded.

Meningen er at når man logger forkert ind kommer der et billede
frem af en and der bare glor. 10 sekunder senere skulle der så
komme et link til forrige side.

Håber i kan hjælpe mig..

Morten

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : TH

Dato : 16-01-03 13:30

Hej,

"Morten" <msthysen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Meningen er at når man logger forkert ind kommer der et billede
> frem af en and der bare glor. 10 sekunder senere skulle der så
> komme et link til forrige side.

Lol...den side skal jeg have adressen på ok? :)))

Men du kan bruge Javascript til det trick....Jeg går ud fra at du kender
javascript...ellers må du lige få en køreklar kode...

1.
Du laver en onload="setTimeout('Andvaek()',10000);" i din <body> tag.

2.
Du laver funktionen Andvaek() som så fjerner Anden og indsætter fx. en DIV
med linket...

Mvh
TH

Fra : Morten

Dato : 16-01-03 13:44

> [...]
>
> 2.
> Du laver funktionen Andvaek() som så fjerner Anden og indsætter fx. en

Hej TH

Jeg kender ikke javascript så godt, men med dine indformationer skulle det
være muligt..... TAKKER! Hjemmesiden er desvære ikke oppe at køre endnu,
men jeg regner med den er færdig inden for de næste par dage. Så hold øje
med Travelduck.dk (jeg laver et indlæg hos html.dk). Hvis du vil se anden
der glor skal du bare logge forkert ind :)

Takker....

Fra : TH

Dato : 16-01-03 13:48

Hej,

> [...]
> med Travelduck.dk (jeg laver et indlæg hos html.dk). Hvis du vil se anden
> der glor skal du bare logge forkert ind :)

Det vil jeg gøre :)
Skriv igen hvis det kikser....Så får du koden.

/TH

Fra : Morten

Dato : 16-01-03 14:00

> Det vil jeg gøre :)
> Skriv igen hvis det kikser....Så får du koden.
>
> /TH

Hmm......

Ok javascript er ikke min bedste ven! Jeg har indtil videre brugt ASP, så jeg
vil meget gerne have den køreklare kode :) Kan man godt blande Javascript og
ASP uden problemer?

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-01-03 14:06

Morten <msthysen@hotmail.com> writes:

> Ok javascript er ikke min bedste ven! Jeg har indtil videre brugt ASP, så jeg
> vil meget gerne have den køreklare kode :) Kan man godt blande Javascript og
> ASP uden problemer?

Sagtens. ASP køres på servere og javascript på klienten(browseren), så
de er ganske uafhængige.

/L

Fra : Morten

Dato : 16-01-03 14:33

> Sagtens. ASP køres på servere og javascript på klienten(browseren), så
> de er ganske uafhængige.
>
> /L
> --
> Lasse Reichstein Nielsen - lrn@hotpop.com
> 'Faith without judgement merely degrades the spirit divine.'

Så blev jeg så meget klogere :) Tak!

Fra : Morten

Dato : 16-01-03 13:54

Morten wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Meningen er at når man logger forkert ind kommer der et billede
> frem af en and der bare glor. 10 sekunder senere skulle der så

Jeg tror jeg ville holde mig fra javascript (masser af kode) og
så bare lave en side der er magen til ande-siden - bare med
teksten på.
Andesiden ville jeg så forsyne med en
i headeren.

Fra : TH

Dato : 16-01-03 13:57

Hej,

"Morten" <mffr@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror jeg ville holde mig fra javascript (masser af kode) og
> så bare lave en side der er magen til ande-siden - bare med
> [...]

Oki :))

/TH

Fra : Morten

Dato : 16-01-03 14:05

TH wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej,
>
> "Morten" <mffr@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Oki :))
>
> /TH

Det lyder straks nemmere :D. Jeg takker endnu engang!!

MVH.