Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Olympus C4040zoom ?!?
Fra : Niels Højdahl

Dato : 16-01-03 12:56

Hej,

Jeg står for at skulle købe et nyt digital kamera, og har kun
erfaringer fra et Sony DSC-P1 fra tidligere...

Nede i den lokale fotoshop har de et Olympus C4040zoom på tilbud til
6500,- og jeg undrede mig, om det er et godt kamera sammenlignet med
et Canon G2, som jeg har læst en del om?!!?

/niller

Fra : KN

Dato : 17-01-03 17:35

">
> Nede i den lokale fotoshop har de et Olympus C4040zoom på tilbud til
> 6500,- og jeg undrede mig, om det er et godt kamera sammenlignet med
> et Canon G2, som jeg har læst en del om?!!?
>
> /niller

Hej.
Kanon-godt kamera. Som Bingo iøvrigt reklamerer med at sælge på udsalg til
4995,- Jeg har aldrig set det til priser i nærheden af dette.
Du kan læse om dette kamera og andre bl.a. på
http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html

Kim

Fra : Thorbjørn Brøndum

Dato : 24-01-03 14:11

Hvordan er Olympys 4040Z sammenlignet med Nikon 5000?

Hvordan er Nikon 5000 sammanlignet med Nikon 5700?