Applescript til iTunes ?
Fra : Peter Ursin

Dato : 16-01-03 11:28

Hej,

Findes der et script eller plugin til iTunes så man fra library-listen kan
slette de numre som ikke ligger på harddisken. Det er ret irriterende at
skulle gøre dette manuelt.

mvh
Peter Ursin

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 16-01-03 16:14

Prøv at kige på http://www.versiontracker.com og søg f.eks. på "iTunes".
-Jacob

Fra : Peter Ursin

Dato : 16-01-03 23:22

"Jacob Hornemann" <jacobh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Prøv at kige på http://www.versiontracker.com og søg f.eks. på "iTunes".
-Jacob

Var det bare et generelt råd eller havde du rent faktisk set noget på
versiontracker ? Jeg synes nemlig ikke rigtig jeg kan se noget der gør
tricket.

mvh
Peter

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 17-01-03 09:21

Det var bare et generelt råd.
-Jacob

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-01-03 09:37

In dk.edb.mac, Peter Ursin wrote:

> Findes der et script eller plugin til iTunes så man fra library-listen kan
> slette de numre som ikke ligger på harddisken. Det er ret irriterende at
> skulle gøre dette manuelt.

Jeg kan ikke huske hvor jeg har det fra, men det fungerer, og kan
hentes her:

<http://verture.no-ip.org/temp/Remove_Missing_Tracks>

Forudsat du brugr OS X skal det placeres i ~/Library/iTunes/Scripts

- så er det tilgængeligt fra script-menuen i iTunes.

Det kræver minimum iTunes 2.0.3.

SCSI port:
Inferior grade of wine, e.g. Muscatel, Ripple, Mad Dog.

Fra : Peter Ursin

Dato : 17-01-03 22:34

"Jonas Voss" <voss@null.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Forudsat du brugr OS X skal det placeres i ~/Library/iTunes/Scripts
>
> - så er det tilgængeligt fra script-menuen i iTunes.

Er linket rigtigt ? Jeg får bare en blank internetside op.

mvh
Peter

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-01-03 22:49

In dk.edb.mac, Peter Ursin wrote:

> Er linket rigtigt ? Jeg får bare en blank internetside op.

Æh, det gør jeg også, men det skulle være fikset nu. Jeg stuffede den,
så linket er nu således i stedet:

<http://verture.no-ip.org/temp/Remove_Missing_Tracks.sit>

Håber det hjalp.

Virtual memory: Something none of us has enough of.

Fra : Peter Ursin

Dato : 18-01-03 11:46

> Æh, det gør jeg også, men det skulle være fikset nu. Jeg stuffede den,
> [...]

Nu virker det. Lige sådan et script jeg manglede. Tak for det.

mvh
Peter

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-01-03 11:53

In dk.edb.mac, Peter Ursin wrote:

> Nu virker det. Lige sådan et script jeg manglede. Tak for det.

Ingen årsag.

Here was something that Ford felt he could speak about with
authority. "Life," he said, "is like a grapefruit."

Fra : Tina H.

Dato : 18-01-03 18:39

Duer disse Apple Scripts osse med en dansk version af iTunes I 9.2.2.

KH Tina

---

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-01-03 20:07

In dk.edb.mac, Tina H. wrote:

> Duer disse Apple Scripts osse med en dansk version af iTunes I 9.2.2.

Hvis din iTunes er version 2.0.3 eller højere, ja, det skulle jeg
mene.