Telefonbog til Nokia 3310 & 3210
Fra : Henning

Dato : 16-01-03 10:11

Er der nogen der ved om der findes, et Program hvor man kan lave og
redigere en telefonbog, og derefter overfører den til mobiltelefonens
telefonbog via et datakabel, både til en 3310 og en 3210 ??

--
-- Best Regards Henning DK

Fra : Allan Knudsen

Dato : 16-01-03 16:47

Henning <migselv@1234privat.dk> wrote in

> Er der nogen der ved om der findes, et Program hvor man kan lave og
> redigere en telefonbog, og derefter overfører den til mobiltelefonens
> telefonbog via et datakabel, både til en 3310 og en 3210 ??

Ja, det kan LogoManager.

Mvh Allan Knudsen

--
www.sim-city.dk - Unlock af Nokia Mobiltelefoner.

Fra : ">> Joe

Dato : 16-01-03 17:29

On 16 Jan 2003 09:10:36 GMT, Henning <migselv@1234privat.dk> wrote:

>Er der nogen der ved om der findes, et Program hvor man kan lave og
>redigere en telefonbog, og derefter overfører den til mobiltelefonens
>telefonbog via et datakabel, både til en 3310 og en 3210 ??
ja det kan man med: Cellular Essentials 2.0.
..

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Fra : Henning

Dato : 16-01-03 19:01

">> Joe <<" <pwr9jj1969@hotmail.com> wrote in

> ja det kan man med: Cellular Essentials 2.0.
> .
>
> mvh. >> Joe <<
> icq: 6023641
> ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Joe, du skriver at jeg kan bruge Cellular Essentials til at redigere min
telefonbog, men efter hvad jeg kan se, så er det kun 3210 og ikke 3310, jeg
vil gerne have en der kan bruges til begge telefoner !!

--
-- Best Regards Henning DK

Fra : ">> Joe

Dato : 17-01-03 13:53

On 16 Jan 2003 18:00:41 GMT, Henning <migselv@1234privat.dk> wrote:

>Joe, du skriver at jeg kan bruge Cellular Essentials til at redigere min
>telefonbog, men efter hvad jeg kan se, så er det kun 3210 og ikke 3310, jeg
>vil gerne have en der kan bruges til begge telefoner !!

det må være omvendt: at den virker på en 3310 for det gør den her

men ellers er der logomanager v1.2 den kan