Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital med dit gamle kamera !!!
Fra : Langgaard

Dato : 09-03-01 20:42

Hej !

Se lige her !

http://www.siliconfilm.com/mainindex.htm

Hvis nogen finder prisen, vil jeg gerne høre den !

--
Venlig hilsen

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

PS: Jeg samler på gamle kameraer og udstyr, har du noget ?

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 09-03-01 21:15

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message news:Knaq6.1116$KF2.24210@news.get2net.dk...

> Se lige her !
>
> http://www.siliconfilm.com/mainindex.htm

Der er stadig nogen der falder i fælden - det er et af de firmaer i branchen der er gjort mest grin med fordi de har været
"vapourware" i over 2½ år nu.

Men "dit gamle kamera" er under alle omstændigheder en speget udgave af virkeligheden - men hvis dit kamera er ét af typerne

CANON NIKON
EOS 1N F5
EOS A2/5 F3
N90/F90

Ja, så får du naturligvis billeder for at tage billeder i hele 1.3 millioner pixels opløsning, på ca. 1/3 af det område du normalt
ser i søgeren.

Men hva - hvis det bliver til noget, så er der mange der bliver gjort til skamme .. men prisen og den leveringsdygtige forretning må
du indtil da se i vejviseren efter.

mvh Steffen

Fra : Rune Baess

Dato : 10-03-01 00:29