nyhedsgrupper?
Fra : Børge Askholm

Dato : 16-01-03 09:57

Måske dette er OT - i fald så tilgiv mig - jeg vide ikke hvad jeg gøre.

Da jeg for nylig har skiftet udbryder (forbryder?) til TDC (web-speed) kan
jeg ikke længere hente nyheder hos get2net som jeg kunne i gamle dage. Jeg
savner bl.a. en del udenlandske grupper, soc. fx; og jeg synes ikke udbuddet
hos sunsite er så stort som førhen....
Kan nogen her retlede mig?

Vindskibelig hvislen

Børge Askholm

Fra : Chris Gade Oxholm Sø~

Dato : 16-01-03 10:17

Nå du anvender TDC Web-Speed så kan du i stedet anvende news.tele.dk som din
nyhedsgruppe udbyder.

--
Chris Gade Oxholm Sørensen
support@brotherskeeper.dk

BK - software - opdatering - manual - www.brotherskeeper.dk

Fra : Børge Askholm

Dato : 17-01-03 08:16

"Chris Gade Oxholm Sørensen" <support@brotherskeeper.dk> wrote in message
> Nå du anvender TDC Web-Speed så kan du i stedet anvende news.tele.dk som
din
> nyhedsgruppe udbyder.

Tak til begge for oplysningerne. Jeg abonnerer nu på flere udbyderes
grupper.

Vindskibelig hvislen

Børge

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 16-01-03 10:41

> Måske dette er OT -

Tjoh, men det er jo kortfattet
Prøv evt. disse to servere:

news.inet.tele.dk
news2.tele.dk

De har bunker af udenlandske soc. - grupper.

--
Venligst
Poul F. Andersen