Skoletaske
Fra : -=temka=-

Dato : 16-01-03 09:01

Mon det findes en Barbie-skoletaske.. Har forsøgt lede efter en, men det er
ingen noget i DK.

Men kan den evt. bestille i Ulandet hvis det findes?? Hvis det er ingen så
finer jeg en anden skoletaske til min datter når hun skal starte
børnehaveklasse til august

Tror I??

Karina

---

Fra : -=temka=-

Dato : 16-01-03 09:25

Har fundet, men den er en alm rygsæk som skoletaske, den dur ikke, fordi man
skal også have gymtasisk pose med :( Det koster 19,95 dollars

---

Fra : Ann Petersen

Dato : 21-01-03 12:05

Hej Karina!