Bevare menuopsæt -
Fra : S.F. M

Dato : 16-01-03 08:41

Hvilke mulighed er der for at gemme mit menuopsæt i Word og Exel 2000,
når jeg står og skal til at installere min maskine om ?

Er der en/filer som jeg skal gemme før jeg går i gang ....

Fra : Finn

Dato : 20-01-03 12:01

> Hvilke mulighed er der for at gemme mit menuopsæt i Word og Exel 2000,
> når jeg står og skal til at installere min maskine om ?

Start >> OfficeXP >> Værktøjer >> Guiden Gem mine indstillinger burde være
det du leder efter

Fra : pre

Dato : 20-01-03 20:02

Det kommer vel an på om det er den samme installation der skal gentages.
Er det en opgradering til 2002 er det meget sandsynligt at du vil
foretrække at bruge de forbedrede muligheder til at "privatisere"
menuerne.
En kopi/udskrift af makroer, en udskrift af egne genveje, måske et
skærmdump af menuerne vil altid være en rar reserve. I OfficeXP er der
en "My settings wizard" som er en backup af Bruger Ördbøger AutoTekster
og Makroer. Der er også en del andre lettelser der.

Hvis du har mulighed for det så overvej en, evt. midlertidig Dual-Boot.
En ny HD koster næsten intet i dag og kan være en rar ting, så du kan
flytte rundt på tingene efter behag. Det er nemmere end det lyder.

© pre 2002

: