Hvilket abbonement?
Fra : Carsten

Dato : 16-01-03 07:15

Hej i gruppen.
Hvilket abbonement er billigst for mig at vælge. Jeg bruger stort set
kun min mobiltelefon et par gange om året når jeg skal på ferie i
udlandet.
M.v.h.
Carsten

Fra : Fischer

Dato : 16-01-03 10:24

> Hvilket abbonement er billigst for mig at vælge. Jeg bruger stort set
> kun min mobiltelefon et par gange om året når jeg skal på ferie i
> udlandet.

Telmore.
Det koster dig 7,50 kr. pr. måned i abonnement de måneder hvor du det
foregående kvartal ikke har talt så meget i den.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : MJ

Dato : 16-01-03 12:32

> Telmore.
> Det koster dig 7,50 kr. pr. måned i abonnement de måneder hvor du det
> foregående kvartal ikke har talt så meget i den.

Fra Telmores vilkår:

>1.8 Abonnementsaftalen forudsætter et forbrug på mindst 50 kr. for 3
sammenhængende kalendermåneder. I den måned abonnementet >oprettes beregnes
et forholdsmæssigt minimumsforbrug. Ved mindre forbrug end 50 kr. for en 3
måneders periode opkræver TELMORE et >månedeligt administrationsgebyr på
7,50 kr., indtil kunden påny opfylder kravene om minimumsforbrug. Gebyret
debiteres kundens konto >hos TELMORE.

Taler du for over 50,- inden for de sidste 3 mdr., er abonnementet gratis.

--
MJ

Fra : Henrik

Dato : 16-01-03 16:06

> Telmore.

Husk i øvrigt, hvis du vælger Telmore - hvilket efter min mening er en
fortræffelig løsning - at det kræver en udlandspakke til 99 kr., hvis du
skal kunne bruge telefonen i udlandet.

Henrik