Tidlig prægning
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 16-01-03 00:38

Hejsa.

Emily er helt vild med en bamse i min søns seng. Når hun kommer op i sengen,
står hun og ælter bamsen, noget hun ikke gør med andre ting eller andre
steder. Først troede jeg, at hendes kærlighed til bamsen skyldes at den
ligner hende selv (cremefarvet plys-pels *S*). Men så fandt jeg dette
billede www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=23 (spændende, om det nye
kortlink virker).
Det viser sig, at hun (og resten af kuldet) havde en bamse, næsten magen
til, liggende i fødekassen, som "hyggemor" når deres mor var ude af kassen.

Lyder det sandsynligt, at det er derfor, hun er så glad for min søns bamse?

Mvh. Else.
PS. Det er (selvfølgelig) Emily, der ligger tættest ved bamsen..

--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Helle Andersen

Dato : 16-01-03 00:49

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:b04rcl$n92$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Lyder det sandsynligt, at det er derfor, hun er så glad for min søns bamse?

Jeg må indrømme, at jeg ikke aner det, men det lyder da
som en god forklaring i mine ører. Måske er det også
årsagen til, at min Lotta er fuldstændig vild med at stå og
ælte mine sofapuder, men aldrig ælter andre ting ?

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Niels Peter

Dato : 16-01-03 02:42

> [...]
bamse?

> Mvh. Else.
> PS. Det er (selvfølgelig) Emily, der ligger tættest ved bamsen..

Ja, det lyder da meget sandsynligt!

Niels Peter

Fra : Mette Jensen

Dato : 16-01-03 08:56

Hvor er det dog sjovt! Jeg har aldrig hørt eller set det før......
Det viser lidt hvor modtagelige de er i den alder.......
Og det synes jeg nok er værd at skrive sig bag øret!

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

"Man er modigere end man tror,