Kan ikke printe pdf fil
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 15-01-03 23:43

Jeg er stødt ind i en lidt mærkeligt problem.
www.filmskolen.dk ligger der en filmordbog som jeg gerne ville printe.
Det ser ud til overhovedet ikke at kunne lade sig gøre - eller er der
noget jeg har overset?
ævle+p lader bare maskinen stå og tygge lidt, hvorefter der absolut intet
sker.

Frank Løkkegaard

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 15-01-03 23:51

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> noget jeg har overset?
> ævle+p lader bare maskinen stå og tygge lidt, hvorefter der absolut intet

Den er passwordbeskyttet.
Print ikke tilladt.

--
Preben Bødker Nielsen
preben@ravnekrogen.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-01-03 00:04

In article <fc.0073fb6b04d3a2a90073fb6b04d3a2a9.4d3a2c2@net.dialog.dk>, Frank Løkkegaard wrote:
> [...]
> noget jeg har overset?
> ævle+p lader bare maskinen stå og tygge lidt, hvorefter der absolut intet

Hvis den er beskyttet, så må du i gang med kildekoden til
Ghostscript og hacke kopibeskyttelsen ud. Jeg har ikke selv
prøvet, men vurderer det som en triviel opgave.

Alternativet er et Applescript der viser en side, laver et screenshot,
gemmer det, printer det, skifter til næste side...

Fra : Eliasen

Dato : 16-01-03 00:05

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message
> [...]
> noget jeg har overset?
> ævle+p lader bare maskinen stå og tygge lidt, hvorefter der absolut intet

Jeg har en ikke-beskyttet udgave af den her. Send en mail, hvis du er
interesseret.

--
Eliasen