Skærme
Fijala 3554
www.antaservice.se øøøh?
Fra : / / dentro / /

Dato : 15-01-03 23:35

Jeg har den 10-01-03 indsendt en DOA fejlmeddelelse vedrørende min
Syncmaster 152B til www.antaservice.se. Jeg har ikke modtaget nogen e-mail
fra dem, og jeg har ikke fået nogen ny skærm endnu.

Får man ikke en konfimations e-mail? Hvor lang tid tager det normalt før man
får sit nye produkt?

/ / dentro / /

Fra : Devast8or

Dato : 16-01-03 12:21

/ / dentro / / <kena@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e25e20f$0$188$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> fra dem, og jeg har ikke fået nogen ny skærm endnu.
>
> Får man ikke en konfimations e-mail? Hvor lang tid tager det normalt før

Jeg har lige sendt en RAM til dem igår aftes ang. en Hitachi skærm der er
død (ikke DOA). Jeg har lige tjekket mail, og jeg har ikke fået noget fra
dem.

Ham fra Hitachi der fortalte mig at det var antaservice der tog sig af
Hitachis ombytninger, sagde at de plejede at sige at man skulle regne med at
der gik 2-3 dage. Han gav mig også et telefonnummer, så du kan jo prøve at
ringe til dem og høre hvordan det står til med din skærm. Nummeret han gav
mig er 70265606.

HTH

Devast8or

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-01-03 18:11

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> [...]
> ringe til dem og høre hvordan det står til med din skærm. Nummeret han gav

Man skal jo nok ringe til antaservice på 80885121, så kan de tjekke hvornår
din skærm er hos dig, ved at tjekke det og herefter sende dig en email...

Men man kan nu ikke regne med at der kun går 2-3 dage fra at man sender
fejlskema ind.. godtnok har jeg en kontrakt, hvor der står at man vil få
ombyttet sin Samsung skærm, inden 24 timer ONSITE... Men det tager ca. en
uges tid,, og så skal man selv bikse ned på posthuset med en kæmpe
monterkasse

Fra : Soeren Larsen

Dato : 16-01-03 13:42

> Jeg har den 10-01-03 indsendt en DOA fejlmeddelelse vedrørende min
> Syncmaster 152B til www.antaservice.se. Jeg har ikke modtaget nogen e-mail
> fra dem, og jeg har ikke fået nogen ny skærm endnu.

Jeg modtog ingen e-mail om, at de havde modtaget min fejlmelding af skærmen.
Til gengæld kom der en ny skærm indenfor et par dage.

// Søren