MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
2 skærmkort + 2 skærme i XP Pro
Fra : Morten Trab

Dato : 15-01-03 22:49

Er det ikke muligt at have 2 skærme (af forskellig fabrikat) og 2 skærmkort
(af forskellig fabrikat) i en XP Pro på samme tid, og så køre dual head på
den måde??

Jeg kan godt gå den til at finde begge skærmkort, men den vil kun starte mit
gForce2 op, som sidder i AGP porten...

Det andet er et ATI 3D Rage Pro PCI, som den påstår at den ikke kan
starte...

Hvad kan dette skyldes??

--
Morten Trab - http://www.blackchart.dk
Ved mail, fjern da REMOVE i adressen, men send kun en mail til mig hvis jeg

http://modeltog.blackchart.dk - Følg med i opbygningen af min modelbane

Fra : Morten Trab

Dato : 15-01-03 23:20

"Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mit
> gForce2 op, som sidder i AGP porten...
>
> Det andet er et ATI 3D Rage Pro PCI, som den påstår at den ikke kan

Hmmm...Fik det til at virke, men den skulle åbenbart startes med PCI-kortet
som primær kort og ikke AGP'en...Kan det virkeligt være rigtigt??

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 16-01-03 09:06

Morten Trab wrote:
> Hmmm...Fik det til at virke, men den skulle åbenbart startes med
> PCI-kortet som primær kort og ikke AGP'en...Kan det virkeligt være
> rigtigt??

Jeg havde et gammelt PCI 1MB kort, samt et Gforce2 på AGP. Der skulle jeg
også have PCI som det primær'kort. Siden har jeg skiftet det 1mb ud med et
32mb TNT2 og nu kan jeg godt ha' AGP som primær.

--
Henrik Jepsen