Skærme
Fijala 3554
Inteferens mellem 2 skærme
Fra : Morten Trab

Dato : 15-01-03 22:52

Kan det passe at hvis jeg tænder en gammel 14" AOC skærm, 10 cm fra en,
noget nyere 17" MAG skærm, så begynder billedet at hoppe på MAG'en??

Hvordan kan jeg fjerne dette problem, uden at skulle til at flytte skærmene
(der er ikke mere plads)??

--
Morten Trab - http://www.blackchart.dk
Ved mail, fjern da REMOVE i adressen, men send kun en mail til mig hvis jeg

http://modeltog.blackchart.dk - Følg med i opbygningen af min modelbane

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 16-01-03 12:55

Morten Trab wrote:
> [...]
> noget nyere 17" MAG skærm, så begynder billedet at hoppe på MAG'en??
>
> Hvordan kan jeg fjerne dette problem, uden at skulle til at flytte skærmene

Prøv og skifte opdateringsfrekvens på den ene af de to skærme, start med
14" for den afgiver sikkert mere stråling end den nye.

Mvh

Bruno

Fra : Morten Trab

Dato : 16-01-03 13:16

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv og skifte opdateringsfrekvens på den ene af de to skærme, start med
> 14" for den afgiver sikkert mere stråling end den nye.

Det er nu afprøvet...Men det bliver ikke bedre af det, snare tværtimod...

Jeg fandt ud af at grunden til at billedet hoppede var at den ikke startede
det andet skærmkort op, men da jeg fik den til det, og dermed skærmbillede
på skærmen, holdt den op med at hoppe...

Nu er der bare opstået et nyt problem...

Der er kommet en vandret streg, på begge skærme...På MAG'en kommer den
nedefra og løber op over skærmen, men på AOC'en løber den ned af...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-01-03 02:22

"Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> wrote in message
> Nu er der bare opstået et nyt problem...

Sæt en tyk jernplade imellem de 2 skærme