Hente kat hjem fra UK?
Fra : Camilla Baird

Dato : 15-01-03 22:22

Er der nogen her, der har (forholdsvis friske) erfaringer med at hente kat
hjem fra UK til DK? Sidste gang jeg gjorde det, var det bæsten umuligt at få
katten ud af UK...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 16-01-03 01:02

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev...
> Er der nogen her, der har (forholdsvis friske) erfaringer med at hente kat
> hjem fra UK til DK? Sidste gang jeg gjorde det, var det bæsten umuligt at

> katten ud af UK...

Hvis det ikke er noget som er super-duper haster, så tag en snak med Lars
Amhøj, som kommer på Racekattens udstilling i februar (han skal passe vores
historiske stand, så han er til at lokalisere) - han har for relativt nylig
hentet to siamesere hjem fra UK.

Mvh. Camilla

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-01-03 06:35

On 16/01/2003 01:02, in article
rEmV9.36413$Hl6.4363013@news010.worldonline.dk, "Camilla Scharff"
<camischa@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
> historiske stand, så han er til at lokalisere) - han har for relativt nylig

Han har sikkert også email?

Fra : Camilla Scharff

Dato : 16-01-03 16:49

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev...
> Han har sikkert også email?

Nej, det har han ikke - det er derfor, du bliver nødt til at vente til den
9. februar....

Mvh. Camilla

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-01-03 00:40

On 16/01/2003 16:48, in article
MvAV9.37124$Hl6.4415316@news010.worldonline.dk, "Camilla Scharff"
> [...]

> "Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev...
>
> Nej, det har han ikke - det er derfor, du bliver nødt til at vente til den

Nej. Det gør jeg ikke - for Kirsten Buna har ringet på min tlfsvarer og
lagt hans tlfnummer

Fra : Camilla Scharff

Dato : 17-01-03 16:45

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev...
> Nej. Det gør jeg ikke - for Kirsten Buna har ringet på min tlfsvarer
og
> lagt hans tlfnummer

Ok - nu er mit princip bare, at jeg ikke udleverer folks telefonnumre, hvis
jeg ikke ved, om de er interesseret i at blive kontaktet pr. telefon - især
ikke, når jeg kun har hans nr. ifb. fra medlemslisten i Racekatten, hvorfor
jeg ikke ved, om han fx har hemmeligt eller ikke-listet nr.

Mvh. Camilla

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-01-03 16:48

On 17/01/2003 16:45, in article
jyVV9.38605$Hl6.4534341@news010.worldonline.dk, "Camilla Scharff"
> [...]

> ikke, når jeg kun har hans nr. ifb. fra medlemslisten i Racekatten, hvorfor
> jeg ikke ved, om han fx har hemmeligt eller ikke-listet nr.

Fint princip Jeg har også på FD-Opdrætter listen fået idéer til, hvordan
det kan gøres.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-01-03 04:07

Camilla Baird <mail@korat.dk> writes:

> Er der nogen her, der har (forholdsvis friske) erfaringer med at hente kat
> hjem fra UK til DK? Sidste gang jeg gjorde det, var det bæsten umuligt at få
> katten ud af UK...

Nu må jeg jo altså blive nysgerrig (igen... )
Er det ham du havde med over til testparring for blå ??

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-01-03 09:00

On 21/01/2003 04:07, in article m3bs2b2obr.fsf@henrik.misbamsen.dk, "Henrik
Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote:

> Nu må jeg jo altså blive nysgerrig (igen... )
> Er det ham du havde med over til testparring for blå ??

Din hukommelse er fenomenal

Nej, faktisk er det ikke mig, der skal have en kat med hjem... Det er en af
mine killingekøbere, som skal have en rødshaded (tror jeg nok, farven er)
MCO hankat til kæl/udstilling med hjem

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-01-03 19:52

> Din hukommelse er fenomenal

Desværre ikke, for jeg havde glemt en aftale om et møde med kommunen
som nok er "lidt" sure på mig nu..

Men jeg kunne godt huske den du havde med derovre og alt det mas som
var med de vetrienære? myndigheder derovre...

> Nej, faktisk er det ikke mig, der skal have en kat med hjem... Det er en af
> mine killingekøbere, som skal have en rødshaded (tror jeg nok, farven er)
> MCO hankat til kæl/udstilling med hjem

Hmm gad vide om de keder sig...:-? for når jeg læser om alle de numre
MCO'er laver så er jeg sikker på at de ikke kommer til at kede sig når
først den kommer inden for døren..*GG*

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-01-03 21:06

On 22/01/2003 19:52, in article m3d6mpggpi.fsf@henrik.misbamsen.dk, "Henrik
> [...]

> Men jeg kunne godt huske den du havde med derovre og alt det mas som
> var med de vetrienære? myndigheder derovre...

Ja - karantænemyndighederne er meget pernitne med, at alle detaljer skal
være i orden...

> Hmm gad vide om de keder sig...:-? for når jeg læser om alle de numre
> MCO'er laver så er jeg sikker på at de ikke kommer til at kede sig når
> først den kommer inden for døren..*GG*

Jeg har tænkt ca det samme De havde først en silvershaded EXO, som lige
havde mistet sin huskatte-legekammerat. Så købte de en Korat hunkat af mig,
som de nyder i fulde drag Og de har altid ønsket sig en MCO - den skal
altså være rødshaded (eller noget i den stil) og fra en opdrætter i
Skotland, som de kender eller har fået anbefalet. For at det ikke skal være
løgn, bor de i en mindre to-værelses lejlighed i Kbh NV