Hej Jean
Vores orginal software kunne ikke instaleres på windows XP, så jeg søgte med
lys og lygte på Hp`s hjemmeside efter drivere og software, driver fandt jeg
hurtig ; men softwaren var svær at finde, efter hjælp fra forskellige venner
fandt vi en software som kunne installeres på Xp, men det virkede stadig
ikke, derefter kontaktede jeg HP som sendte mig de sidste opdateringer til
softwaren, derefter virkede alt som det skulle.
MVH Niels og Dorthe
"Jean Seeberg" <jean@seeberg.dk> skrev i en meddelelse
news:3e2758c5$0$176$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Dorthe.
>
> Det lyder bare godt, altså ikke at I har haft problemet, men at i fik det
> løst, så jeg vil prøve at ringe til HP.
>
> Jeg kunne da heller ikke forstå at jeg skulle være den eneste der havde et
> sådan problem.
>
> Selvom det ikke er samme printer/scanner I har, men samme problem, ved du
så
> hvad det var I måtte gøre for at klare problemet ?
>
> Hilsen Jean
>
>
> "Dorthe Skall" <n.skall@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e271c88$0$196$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Hej Jean
> >
> >
> > Vi har også haft lignende problemer med vores gamle Scan Jet 4100c, vi
> > ringede til HP på tlf.: 70202845 og fik der hjælp, så nu virker det hele
> > igen i skønneste orden. Måske kan du få samme hjælp.
> > MVH Dorthe Skall
> >
> >
> >
> > "Jean Seeberg" <jean@seeberg.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3e26cb46$1$11079$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > > Hej Kurt.
> > >
> > > Så-sort som jeg kan se med et øje...........
> > >
> > > Det var også derfor jeg sneg mig ind under en andens
> > > overskrift.................men hvis jeg nu siger at jeg kun bruger
> > scanneren
> > > til slægtshistorisk arbejde........går det så ?
> > >
> > > Vi havde været på nævnte HP-side, da første problem var at den slet
ikke
> > > kunne scanne og gl. driver under Win 2000 var ikke som foreskrevet
> afinst.
> > > før ny XP.
> > >
> > > Alle spor eft. gl. drivere blev herefter fjernet og ved genstart af
> > > maskinen, geninstallere XP det hele selv... ny driver, derefter
virkede
> > > scanneren,.........men så opstod tidl. nævnte problem med farven,
meget
> > > mørk, den kan ikke scanne hvide felter, uden at de bliver mørke.
> > >
> > > Jeg har tidl. fået nye opgraderinger uden der har været problemer, men
> det
> > > kom der denne gang ØV og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, så
jeg
> > > håber jo på de vise ord, som jeg kan give videre til junior, som laver
> det
> > > for mig da jeg ikke er nogen ørn til det og uden at rose ham for
meget,
> > hvis
> > > han skulle læse dette her, plejer han at være god til det.
> > >
> > > Hilsen Jean
> > >
> > >
> > > "Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:jimc2vsa8i8cb8kbjrcp76smmauruitghq@4ax.com...
> > > > Thu, 16 Jan 2003 00:08:29 +0100, skrev Jean Seeberg:
> > > >
> > > > >Mit spørgsmål hører måske ikke helt til her, men nu vover jeg det
ene
> > > øje.
> > > >
> > > > Boiiiing, der fik du den!! Flot farve, ikke?
))
> > > >
> > > > >I som ved så meget om scannere, kan måske hjælpe mig, der ikke ved
så
> > > > >meget, når det ikke virker.
> > > > >
> > > > >Jeg har lige fået opgraderet en Windows 2000 til Windows XP.
> > > > >Der findes ingen HP drivere til min printer/scanner "Officejet Pro
> > 1175c"
> > > > >(kombineret scanner/printer/kopi) til XP, fordi der siges de er med
i
> > XP.
> > > >
> > > > Jeg går ud fra at du allerede har læst hvad HP selv skriver om XP's
> > > > built-in drivere til 1175c? Ellers gak did flux:
> > > >
http://www.hp.com/cposupport/multifunction/support_doc/bpu01853.html
> > > >
> > > > Under "Features not supported by the drivers built into Windows XP"
er
> > > > der ikke umiddelbart noget der skulle give de problemer du
beskriver,
> > > > så prøv at hente den driver der tilbydes og læs instruktionen.
> > > >
> > > > Venlig hilsen
> > > > Kurt Hansen
> > >
> > >
> >
> >
>
>