Måske OT om rat til bil spil
Fra : N9

Dato : 15-01-03 21:55

Hej

Har lige anskaffe mig en Logitech Momo racing rat.
Min problem er at force feedback engang imellem slå fra, hvor gøre den
det???
Jeg har send en billede til news:dk.binaer og over skriften er "Billede for
pursuit", som vise når jeg start NFS Pursuit 2 op.
Jeg har hentet den nyest driver fra logitech.

Håber at der er en som kan hjælpe

Takker

N9

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 16-01-03 18:03

Prøv at spørg her i det danske simracing hardware forum.... der er masser af
Momo ejere der ææælsger at udbrede sig om rattets fortræffeligheder ;)
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=62

Er det USB eller seriel forbindelse ? Mit Guillemot Ferrari FF havde præcis
samme problem da jeg i tidernes morgen connectede det via USB, men efter et
skift til seriel porten har jeg ikke oplevet det i 2 år. Sker det forresten
kun i NFS eller også i andre spil ?

Mikkel

Fra : N9

Dato : 17-01-03 09:02

> [...]
af
> Momo ejere der ææælsger at udbrede sig om rattets fortræffeligheder ;)

Har lige skrevet et indlæg dertil

> [...]
et
> skift til seriel porten har jeg ikke oplevet det i 2 år. Sker det

Det er kun USB forbindelse og jeg har ikke haft mulighed for at test på en
anden spil, da det er den eneste bilspil jeg har.

Mvh
N9