Programeringssporg.
Fra : John

Dato : 25-12-00 01:03

Hejsa.

Hvilket programeringssporg skal jeg bruge i Frontpage 2000, når jeg skal
trække oplysninger ud af en database lavet i Access 2000?

Jeg har prøvet med SQL-forespørgelser, men det går ikke. Jeg har prøvet at
bruge den wizard der følger med FP2000, men der kommer også fejl frem.

Håber der er en eller anden der måske kan give mig et vink.

Glædelig jule hilsner fra John

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-12-00 13:02

Hvis du havde postet fejlen var der større sandsynlighed for at nogen
kunne hjælpe dig.

Fra : N/A

Dato : 26-12-00 20:13

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-12-00 20:13

Du har angivet 2 eller flere datatyper. De skal være ens.

Fra : James Olsen

Dato : 27-12-00 07:09

"John" <jal@jal.as> wrote in message
> [...]
> ikke overens i kriterieudtrykket.
> Number: -2147217913 (0x80040E07)
> Source: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers

Det indikere at din where-clause i dit SQL ikke er korrekt - prøv eventuelt
at poste koden til at generere din SQL-statement hvis du ikke selv kan se
fejlen elller allerede har fundet den :)