Ericson T65 køb
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 15-01-03 18:32

Hej,

Jeg er ved at købe en brugt T65, men nu popper et par spørgsmål op, måske i
kan hjælpe.

Er en T65 en "dårlig" telefon, der er ikke rigtigt nogle telebutikker der
har den og er er mange der vil "bytte" en T65 med eks. Nokia.

Er der en speciel årsag til dette ? (langsom sms) jeg skal ikke bruge den
til at sms's på.

Kan man checke om telefonen skulle være meldt stjålet, tror det nu ikke, men
bare inden man køber noget.

Software i telefon, er det noget man bør hæfte sig ved, evt. opgradering og
hvordan gøres dette om nødvendigt. I telebutikker ?

Ellers meget gerne jeres erfaringer gode/dårlige med T65

mvh haug

Fra : MaRk

Dato : 15-01-03 22:15

Hej

Jeg har selv haft en T65, og jeg synes ikke den er dårlig. Tværtimod!
Den var lidt slov til sms, men har hørt i de nyeste software opdateringer
skulle den var rimelig hurtig.
Kalenderen var rigtig fed! Det var alle dens funktioner, når man lærte den
at kende virker den meget gennemtestet. Batteriet holder i lang tid, for mig
omkring en uge.

Eneste dårlige, var at den udendørs kunne være dårlig at snakke i pga.
microfonens placering.
Vinden kunne chikanere opkald, men holdte man hånden for, så gjorde det ikke
så meget.

Nogen siger knapperne er dårlige, det synes jeg bestemt ikke, bare sørg for
at få en med de nye sølv/går knapper istedet for de gamle der var på de
første modeller som var hvide.

Mvh
Mark