Nokia 8810
Fra : John B. Jensen

Dato : 15-01-03 16:07

Bruges det samme datakabel til en 8810 som til en 8210/8850 ?

Ved nogen hvor der er et billede af hvordan stikket sættes på en 8810?

Mvh
John

Fra : Th Frydensberg

Dato : 15-01-03 16:26

ja. sæt adapteren i . som om det var batteriet ..
dernæst batteriet på højkant i klemmen ..

Fra : John

Dato : 15-01-03 19:07

Er det, det samme kabel??

--
Med venlige hilsener

John B. Jensen

Fra : JMo.

Dato : 15-01-03 20:25

"John" <jjensen@adslhome.dk> wrote in

> Er det, det samme kabel??

Ikke så vidt jeg husker.. Men nu er det også læææænge siden.