Spørgsmål til pigerne?
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 15-01-03 20:12

Hej
Jeg snakkede lige med en af mine venner, og vi snakkede lidt om, om pigerne
dømmer en fyr på at han har nolge lidt store ører, eller nogle stor
fortænder osv. Men jeg var uenig, for jeg mener at alle mennesker har nogle
fejl, det er jo ikke nogen hemmelighed... Jeg har lidt skæve tænder, men
derfor kan jeg godt scorer en flot pige alligevel, for hvis pigen alligevel
tænder på smukke øjne eller noget andet, så vil hun da ikke sige at hun ikke
vil have mig p.g.a mine tænder... Altså i piger, hvis i tænder på nogle
frække øjne så betyder et par lidt skæve tænder vel ikke det store eller er
jeg helt gal på den???
__________________________________________________________________ Mick
Lyngø Larsen ICQ#: 147997112 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Anita

Dato : 15-01-03 23:01

"Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> skrev

> Hej

Hejsa

> [...]
> fejl, det er jo ikke nogen hemmelighed... Jeg har lidt skæve tænder, men
> derfor kan jeg godt scorer en flot pige alligevel,

Øhm... okay. Her tænker jeg så: Du vil have en pige, der ikke må dømme dig
på grund af dine tænder - men du siger at hun skal være flot. Hun skal ikke
bedømme på udseendet, men du må godt? Det virker måske en anelse
dobbeltmoralsk.

Måske var det en ide at gå efter andre værdier hos en kvinde end hendes
ydre...

> for hvis pigen alligevel
> tænder på smukke øjne eller noget andet, så vil hun da ikke sige at hun
ikke
> vil have mig p.g.a mine tænder...

Nej, det vil hun da garanteret ikke. Men hun vælger dig utvivlsom heller
ikke kun pga. dine øjne, tænder eller andet ydre, men forhåbentlig fordi hun
synes du er en skøn fyr, der er dejlig at være i selskab med.

> Altså i piger, hvis i tænder på nogle
> frække øjne så betyder et par lidt skæve tænder vel ikke det store eller
er
> jeg helt gal på den???

Hvis det bare handler om at tænde og få sex er fyrens tandrække vel komplet
ligegyldig? Tænk på det med modsat fortegn - hvor vigtigt er pigens tandsæt
for om du er interesseret i hende?

Når det så er sagt - vil jeg lige tilføje at vi tøser jo er VIDT
forskellige. Nogle synes måske at smukke tænder er det vigtigste i verden,
mens andre end ikke ville opdage om gutten rendte med gebis.

Venligst Anita

Fra : kristina

Dato : 21-01-03 15:50

Jeg synes ikke at du er gal på den... Man kan jo sagtens have en dejlig
personlighed selvom at man har skæve tænder osv.

Mick Lyngø Larsen <superaab@sport.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e25b27a$0$188$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-01-03 16:59

"kristina" <Gidinna@hotmail.com> skrev :

Hej Kristina!

Du bruger Sv: i svar i stedet for standarden Re:

Hent venligst det fix, som er nævnt i min signatur, hvis du gerne
vil have at så mange som muligt skal kunne læse dine svar.

Svar, som indledes med Sv: filtreres bort mange steder.

Når du har hentet fixet, så er det bare at klikke på det og den
retter OE-fejlen automatisk.

Evt. kan du også vælge at opgradere til en nyere version af
IE/OE, som ikke har denne fejl og samtidig lukker mange
sikkerhedshuller.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fra : kristina

Dato : 23-01-03 22:00

Jeg er ikke helt klar over hvad du mener
Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gfrq2v8efkv26oe49vphpkcpp17geevo1r@dtext.news.tele.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-03 22:41

"kristina" <Gidinna@hotmail.com> skrev :

>Jeg er ikke helt klar over hvad du mener

At du brugte Sv: som indledning på det svar, jeg svarede på.
Da du har rettet det til det korrekte Re:, så må du vel være klar
over, hvad det er.

Hvad den anden del angår, så er det nemmere at læse og forstå
svar, hvis man svarer under det man citerer og klipper det væk
som man ikke ikke svarer på.

Der er ingen grund til at citere hele det indlæg, som man svarer
på incl. signatur.

Havde du citeret på ovennævnte måde, så havde jeg kunnet se om du
mente det ene eller det andet.

Prøv at se, hvordan langt hovedparten svarer på indlæg i
nyhedsgrupperne.

Kig også gerne på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>