HJÆLP: SlimSlamSlum, mangler psykologhjælp~
Fra : Lars B. Jensen

Dato : 15-01-03 18:55

Arrghh

Jeg har lige nu et stort behov for noget akut psykologhjælp...

Jeg er kommet til at se SlimSlamSlum... damn det er noget skrammel!

Lars B. Jensen

Fra : arc@na

Dato : 15-01-03 19:40

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote in

> Jeg har lige nu et stort behov for noget akut psykologhjælp...
> Jeg er kommet til at se SlimSlamSlum... damn det er noget skrammel!

OK: Første skridt på vejen er at indse, at man har problem. Har du et behov
for at se SlimSS, Langt fra Las Vegas, Jackass og lignende, har du en
hormonel deficit, som sandsynligvis vil fortage sig, når du bliver 10-20 år
ældre. Ellers tag en aspirin og ring til mig i morgen... )))

arc@na

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 15-01-03 22:00

"arc@na" <this.is.@n.invalid.email.org> wrote in message
> "Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote in

> OK: Første skridt på vejen er at indse, at man har problem.

Jamen, det har jeg jo lige gjort :)

> [...]
> for at se SlimSS, Langt fra Las Vegas, Jackass og lignende, har du en
> hormonel deficit, som sandsynligvis vil fortage sig, når du bliver 10-20

LFLV og JackAss er faaame' sejt.... og jeg tror da stadig jeg vil synes det
er sjovt når jeg om 10 år bliver 44 :) ... hvis altså vi har fået Tv2 Zulu
igen i min antenneforening :)

> Ellers tag en aspirin og ring til mig i morgen... )))

Jeg prøver at skylle efter med en kande kaffe.... ellers hører du fra mig!

> --
> Med venlig hilsen
> arc@na

Lars B. Jensen

Fra : MP Jakobsen

Dato : 16-01-03 07:27

> [...]
år
> ældre. Ellers tag en aspirin og ring til mig i morgen... )))

SlimSS, Ok, Jack Ass, Ok, Men du skal ikke tale nedsættende om Lang fra Las
Vegas. Skuespillet er måske ikke i GuldPalme-klasse, men det er jo trods alt
bare en komedieserie. Og efter min mening endda den bedste set endnu i DK.

MP

Fra : Tenzel Kim

Dato : 16-01-03 18:13

MP Jakobsen wrote:

> Men du skal ikke tale nedsættende om Lang fra Las
> Vegas. Skuespillet er måske ikke i GuldPalme-klasse, men det er jo trods alt
> bare en komedieserie. Og efter min mening endda den bedste set endnu i DK.

Skræmmende tanke egentlig :)

Tenz.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 16-01-03 20:12

DK.

> Skræmmende tanke egentlig :)

Så jeg vil sgu vove at påstå at Huset på Christianshavn rent faktisk stadig
er lidt sjov. Alderen på HPC gør at den ikke lige er min kop te (jeg ved
det, jeg er en møgunge), men humoren er langt bedre. LFLV er lidt for meget
pop og americana-wannabe plastic, halvgode ideer er ikke nok hvis der er
ikke er rigtig talent bag. (Jeg har et lidt anstrengt forhold til Casper C.
og co.)

Men Slim Slam Slum er dog en fornærmelse, kun Stjerner uden Hjerner og
Bertram er i den klasse herhjemme. (Spørg mig ikke hvorfor jeg rent faktisk
har set alle tre!)

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-01-03 19:49

> Jeg har lige nu et stort behov for noget akut psykologhjælp...
>
> Jeg er kommet til at se SlimSlamSlum... damn det er noget skrammel!

Måske vi kan sidde os ned, og tale os ud af det sammen, jeg har også set
den. Mig og en ven pjækkede ved middagstid, i sommers, og ville se en film.
Noget af det eneste der gik på den tid, var SlimSlamSlum, i det der må være
deres mindste sal (forhåbentligt) inde i Palads. 65 stærke danske kroner for
en film på et lærred ikke større end mit vindue næsten. Husker der var ca
8-10 rækker med 4-5 stole i hver. Fandme svineri at tage 65.- for det til
middag, og man føser sig ekstra snydt, når det var denne film

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 15-01-03 22:01

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> 8-10 rækker med 4-5 stole i hver. Fandme svineri at tage 65.- for det til
> middag, og man føser sig ekstra snydt, når det var denne film

Arrgh... ja, det var sgu synd!

Man ærger sig måske ikke så meget over de 65,- som man gør over de 1 1/2
time af ens liv man kunne have brugt på så mange andre spændende ting :(
(kigget på kanariefugle parre sig, f.eks.)

Ej det er grimt... føj!

> Mvh Martin Sjøstrand

Lars B. Jensen

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 16-01-03 15:56

Lars B. Jensen wrote:
> Man ærger sig måske ikke så meget over de 65,- som man gør over de 1
> 1/2 time af ens liv man kunne have brugt på så mange andre spændende
> ting :( (kigget på kanariefugle parre sig, f.eks.)

*LOL* ... åh for pokker nu bliver jeg nødt til at rense skærmen og
tastaturet!
Næste gang må du godt lige advare folk, så de ikke uforvarende kommer
til at læse dit indlæg og kløjes i en kop te eller kaffe!

Pyyyha...

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 17-01-03 11:39

"Anders Thorsen Holm" <zoolook.removethis@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> *LOL* ... åh for pokker nu bliver jeg nødt til at rense skærmen og
> tastaturet!

Så har du i det mindste fået mere ud af SlimSlamSlum end jeg :)

> Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Lars B

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 15-01-03 20:09

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> Arrghh
>
> Jeg har lige nu et stort behov for noget akut psykologhjælp...
>
> Jeg er kommet til at se SlimSlamSlum... damn det er noget skrammel!

Arh pjat. Med dens imponerende rating på 1.1 på imdb, kan det da kun være en
genial film :=)

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 15-01-03 22:02

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> wrote in message

> "Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Arh pjat. Med dens imponerende rating på 1.1 på imdb, kan det da kun være
en
> genial film :=)

Hvilket betyder at en eller anden har givet den mere end "1"... hvad sker
der :)

Lars B. Jensen

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 16-01-03 03:32

> en
>
> Hvilket betyder at en eller anden har givet den mere end "1"... hvad sker
> der :)

Sikkert instruktøren

Fra : rhexis

Dato : 16-01-03 00:33

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote in message

> Jeg har lige nu et stort behov for noget akut psykologhjælp...
>
> Jeg er kommet til at se SlimSlamSlum... damn det er noget skrammel!

Hvor god er den på en skala fra 1 til 5 'Stjerner uden Hjerner'? Hvad
synes Frid om filmen?

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/