MS Windows
briani 27239
dele mapper
Fra : Erik Skovsager

Dato : 15-01-03 20:52

jeg har 2 computere i net netværk. Den ene køre win98 den anden xp. De er
forbundne med en hub. Jeg vil gerne dele mapper i netværket og opretter
derfor en genvej på den ene maskine til en delt mappe på den anden maskine
(som hedder 'erik'). Jeg angiver at mappen er placeret på \\erik\data. Men
får at vide at den ikke blev fundet.
Er kommandoen ukorrekt eller er mit netværk ikke fungerende. Det er heller
ikke muligt på tilsvarende måde at dele printere.

Erik

Fra : Jens

Dato : 17-01-03 07:51

"Erik Skovsager" <skovsager@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er kommandoen ukorrekt eller er mit netværk ikke fungerende. Det er heller
> ikke muligt på tilsvarende måde at dele printere.

På xp skal gæstekontoen være aktiveret.
w98 skal være i "share mode" fildeling

mvh Jens