MS Windows
briani 27239
XP vil ikke lukke Amitech
Fra : Mette Pallesen

Dato : 15-01-03 17:33

Hejsa

Min Amitech 218 har jeg lagt XP på. Når jeg vil lukke computeren lukker den
godt nok XP ned, men ender så op med at sige:

"Du kan slukke for din computer nu"

Kan man lave det om til at den selv slukker?

Hejsa

Mette P.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-01-03 17:39

Mette Pallesen wrote:
> [...]
> med at sige:
>
> "Du kan slukke for din computer nu"
>
> Kan man lave det om til at den selv slukker?

Ja, læse dette indlæg fra d. 13. januar:
"Pc vil ikke slukke"

Mvh.
Mikael
- Der ikke mener det er en dårlig ting, at læse lidt tilbage i
gruppen ;)

Fra : Mette Pallesen

Dato : 15-01-03 17:45

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3e258e82$0$121$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Mvh.
> Mikael
> - Der ikke mener det er en dårlig ting, at læse lidt tilbage i

Først tak, derefter, ja det skal jeg nok ;)